Televízia Markíza priniesla včera večer novú akvizíciu - seriál Hriešny zoznam (The Client List) s Jennifer Love Hewitt. V reklamne dôležitej cieľovej skupine 12-54 dosiahol s prvou časťou 317-tisícovú sledovanosť (share 33,1 %). Dobre dedil po svojom predchodcovi, Búrlivom víne - až štyri pätiny divákov Búrlivého vína (399 tisíc, rating 12,3 %, share 33,7 % v 12-54) ostalo pri Hriešnom zozname.
Seriál sa stal trhovou jednotkou s 33,1-percentným podielom pri prvej časti. Druhá epizóda, ktorá na ňu nadviazala bez prerušenia reklamou, mala 248 tisíc divákov od 12 do 54 rokov a podiel 36,7 %.
Seriál začína silnejšie ako napríklad Arrow, ktorý mal s úvodnou epizódou 229 tisíc mladých divákov. Štartoval však v inom nastavení - nie po Búrlivom víne, ale po Hlase Česko Slovenska.
Hriešny zoznam mal väčšinu diváckej základne z reklamne zaujímavej cieľovky 12-54: tvorili približne dve tretiny jeho divákov. Prevahu mali ženy (v 12-54 v pomere 56 : 44), z regiónov bol najsilnejší prešovský.
Hriešny zoznam vysiela Markíza vo vysokej frekvencii: s dvoma časťami za večer v pondelok, utorok aj štvrtok. Pokračuje už dnes. Stanica ho kúpila od spoločnosti Sony Pictures Television International. Vznikol v Amerike pre káblovú stanicu Lifetime, ktorá sa programovo zameriava na ženy, a rozpráva o príbeh ženy, ktorá po tom, čo ju aj deti opustí manžel, začína život odznova v kúpeľoch poskytujúcich služby nad rámec bežnej ponuky. Prečítajte si viac o Hriešnom zozname a pozrite si upútavky.
Štart seriálu Hriešny zoznam na TV Markíza, pondelok 2. júna 2014
Prvá epizóda (21:40-22:33)
- 12-54: 317 tisíc (rating 9,8 %, share 33,1 %)
- ženy 12-54: 182 tisíc (rating 11,2 %, share 36,4 %)
- muži 12-54: 136 tisíc (rating 8,3 %, share 29,6 %)
- 12+: 476 tisíc (rating 10,2 %, share 29,6 %)
Druhá epizóda (22:33-23:23)
- 12-54: 248 tisíc (rating 7,6 %, share 36,7 %)
- ženy 12-54: 136 tisíc (rating 8,4 %, share 39,3 %)
- muži 12-54: 112 tisíc (rating 6,8 %, share 34,0 %)
- 12+: 355 tisíc divákov (rating 7,6 %, share 32,1 %)
Súhrnná sledovanosť za prvé dve epizódy
Parameter | Počet divákov | Rating | Share |
Deti 4 - 11 | 9 tisíc | 2,2 % | 28,1 % |
12+ | 417 tisíc | 8,9 % | 30,6 % |
12-54 | 283 tisíc | 8,7 % | 34,6 % |
12 - 34 | 121 tisíc | 7,0 % | 38,9 % |
35 - 54 | 163 tisíc | 10,6 % | 31,9 % |
55+ | 133 tisíc | 9,5 % | 24,6 % |
Ženy 12 - 54 | 159 tisíc | 9,8 % | 37,6 % |
Ženy 12 - 24 | 40 tisíc | 9,2 % | 66,8 % |
Ženy 25 - 34 | 34 tisíc | 8,2 % | 30,9 % |
Ženy 35 - 44 | 44 tisíc | 11,0 % | 36,3 % |
Ženy 45 - 54 | 41 tisíc | 11,2 % | 31,0 % |
Muži 12 - 54 | 124 tisíc | 7,6 % | 31,4 % |
Muži 12 - 24 | 25 tisíc | 5,8 % | 44,7 % |
Muži 25 - 34 | 21 tisíc | 4,9 % | 25,8 % |
Muži 35 - 44 | 37 tisíc | 8,9 % | 29,5 % |
Muži 45 - 54 | 41 tisíc | 11,4 % | 31,0 % |
Prešovský región 12-54 | 55 tisíc | 10,5 % | 44,8 % |
Nitriansky región 12-54 | 42 tisíc | 9,3 % | 34,3 % |
Žilinský región 12-54 | 42 tisíc | 9,4 % | 41,0 % |
Banskobystrický región 12-54 | 40 tisíc | 10,0 % | 35,6 % |
Košický región 12-54 | 38 tisíc | 8,0 % | 29,1 % |
Trenčiansky región 12-54 | 31 tisíc | 9,5 % | 37,0 % |
Trnavský región 12-54 | 18 tisíc | 5,1 % | 22,7 % |
Bratislavský región 12-54 | 16 tisíc | 6,2 % | 26,1 % |
zdroj dát: PMT/TNS SK
Zdroj: Ivan Krasko