Moja mama varí lepšie ako tvoja
StoryEditor

Sledovanosť: Ako odštartovala novinka Moja mama varí lepšie ako tvoja

18.08.2015, 18:03
Nová kuchárska šou televízie Joj s Juniorom pozná prvé čísla sledovanosti.

Televízia Joj okrem Divokých koní II. priniesla aj ďalšiu novinku vlastnej tvorby: včera v podvečernom slote odštartovala jej nová šou Moja mama varí lepšie ako tvoja.

Cooking show vyrábanú podľa licencie FremantleMedia si v dôležitom okne o 18. hodine pred spravodajským blokom pozrelo 205 tisíc divákov v 12+, z toho 102 tisíc v komerčnej cieľovke 12-54. Jej trhový podiel v 12-54 bol 16,1 %. Markíza ešte stále vysiela Rodinné prípady a aj s nimi vyhrala s vyše 23-percentným podielom. Pre jojkársku šou to nie je konkurent, s akým bude súperiť aj na jeseň: vtedy sem totiž Markíza nasadí nový seriál Kukučka. Jednotka vysielala len reprízu 5 proti 5.

Prvé číslo je aj vzhľadom na tento fakt poslabšie, nižšie ako aktuálne výkony Joj. Mohlo ho však ovplyvniť viacero faktorov: letné obdobie, kampaň, nový formát, na ktorý si diváci musia zvyknúť a iné. Šou má niekoľko týždňov čas stabilizovať sa, naučiť na seba divákov a až potom vstúpi do ostrého súboja najmä s Markízou.

 

Moja mama varí lepšie ako tvoja - 1. epizóda v pondelok 17. 8. 2015, od 17:50 - vybrané cieľové skupiny, ktoré nám poskytla TV Joj:

SkupinaPočet divákovRatingShare
Ind 12+ 205 tisíc 4,4 % 16,6 %
ind 12-54 102 tisíc 3,1 % 16,7 %
ženy 12-54 62 tisíc 3,9 % 19,2 %
Ženy 35 - 44 15 tisíc 3,6 % 18,0 %
Ženy 45 - 54 24 tisíc 6,6 % 20,5 %
Banskobystrický región 12-54 18 tisíc 4,2 % 21,3 %
Prešovský región 12-54 24 tisíc 4,8 % 27,3 %

Zdroj dát: PMT/TNS SK. Údaje sú vrátane oneskorenej sledovanosti

 

Zdroj: ik

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. november 2024 21:48