Markíza a Joj už včera vrátili svoje dôležité seriály, v prime-time o 20:30 odštartovali nové série Búrlivého vína a Divokých koní. Obe podporené intenzívnou kampaňou.
Búrlivé víno bolo jednotkou: videlo ho skoro 600 tisíc divákov celkovo v 12+, v reklamne dôležitej skupine 12-54 dosiahlo rating 8,9 % a trhový podiel 25,7 %. V porovnaní s jarou je to dobrý výsledok, vtedy sa pohybovalo okolo 24 %.
Štart Divokých koní zaujal necelých 400 tisíc divákov, z toho 202 tisíc v cieľovke 12-54. U mladých mali trhový podiel 18,2 %. Je to číslo mierne nad úrovňou súčasných výkonov Joj, no seriál si na jar pamätá aj lepšie výkony. Prvá séria na začiatku roka štartovala nad dvadsiatkou, vtedy však išlo o nový produkt na trhu, ľudia si ho mohli pozrieť aj zo zvedavosti. Teraz situáciu mohlo ovplyvniť letné obdobie a relatívne skorý štarto oboch seriálov.
Zdroj dát: PMT/TNS SK. Údaje sú vrátane oneskorenej sledovanosti
Zdroj: ik