StoryEditor

Najčítanejšie na webe: Utečenci prezentovaní ako hrozba, problém a kríza

06.06.2016, 12:48

Top témy na webe Stratégií za minulý týždeň.

Minulý týždeň mala na webe Stratégií najvyššiu čítanosť správa o porade vedenia televízie Prima so svojimi redaktormi o tom, ako sa má televízia vo svojom spravodajstve stavať k utečeneckej kríze. Podľa informácií vedenie televízie spolu s vedením redakcie spravodajstva dlhodobo presadzujú, aby bola utečenecká tematika prezentovaná predovšetkým ako hrozba, problém a kríza.
Druhou najčítanejšou správou bol nový dojímavý spot pre Kofolu od agentúry MADE BY VACULIK a prvú trojku uzatvára rebríček najlepších slovenských youtuberov podľa počtu odberateľov.



TOP 10 najčítanejších článkov na webe Stratégie.sk od 30. 5. - 5. 6. 2016:
1. Vedenie televízie Prima nariadilo redaktorom zobrazovať utečencov ako hrozbu a riziko (aktualizované)
2. Kofola má letnú kampaň. Pozrite si prvý spot od MBV
3. Slovenskí youtuberi: Ako si vybrať toho správneho?
4. Zlatý Bažant otvoril retro pub. Ponúka atmosféru dobovej krčmy 70-tych rokov
5. Takto vyzerá prvá kaviareň Starbucks na Slovensku
6. Známy je hrubý príjem slovenských reklamných agentúr. Najvyšší má opäť Jandl
7. Oliviero Toscani na klinec určite nepríde: Každý, kto sám seba nazýva art director či creative director, musí byť idiot
8. Veronika Pizano: Slovenské médiá sa dostávajú do kolotoča clickbaitov
9. Pocisková, Loj či Studenková v maďarčine. Búrlivé víno odštartovalo u našich južných susedov
10. Tvorcovia Kefírera: Najprv sme ľudí lákali na nereálny produkt. Dnes chcú, aby sme ho vyvážali do Nemecka


Web Stratégií má za sebou úspešný týždeň. Podľa AIMmonitora dosiahol návštevnosť 31 288 RU. Portál Mediálne.sk skončil na druhom mieste s návštevnosťou 29 662 RU a web Omédiách.sk dosiahol 11 526 RU a skončil na treťom mieste.

 

Zdroj: Katarína Hrnčárová

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
25. jún 2025 07:31