Do vedenia spoločnosti Ringier Axel Springer Slovakia (RAS SK) nastupuje Alexander Móži, ktorý bol vymenovaný na pozíciu Chief Video Officer. Ako člen manažmentu bude na novovytvorenom poste zodpovedný za realizáciu a ďalší rozvoj video stratégie. Do RAS SK prichádza s bohatými skúsenosťami z oblasti reklamy, marketingu a starostlivosti o klienta.
Milan Dubec, generálny riaditeľ Ringier Axel Springer Slovakia: „Oblasť online videa a video inzercie považujeme za veľmi perspektívnu, a preto chce byť RAS SK lídrom v produkcii short-form videa na slovenskom trhu. Verím, že v osobe Alexandra Móžiho sme získali člena manažmentu, ktorý nám túto stratégiu pomôže efektívne zrealizovať.“
Alexander Móži, Chief Video Officer Ringier Axel Springer Slovakia: „Video je momentálne najrýchlejšie rastúci segment online marketingu, ktorý marketérom prináša obrovské možnosti. Našou ambíciou nie je iba implementovať aktuálne svetové trendy, ale aj vytvárať vlastné riešenia pre lokálny trh.“
Alexander Móži sa pohybuje v reklame a marketingu viac ako 16 rokov. Pracoval ako account a sales director, neskôr sa venoval predovšetkým marketingovému consultingu v oblasti realít. Do vydavateľského domu prichádza zo spoločnosti Zaraguza, kde v posledných rokoch pôsobil na pozícii Client Service Director. Na starosti mal klientov ako Kofola, Rajec, Semtex, Heineken, Krušovice, Kelt, Zlatý Bažant, Popradská káva či Tatra banka. Pracoval aj na dnes už ikonickej a oceňovanej kampani Fofola pre značku Kofola.
Spoločnou video platformou všetkých online produktov RAS SK je portál Tivi.sk, ktorý v roku 2015 dosiahol takmer 40 miliónov video prehratí.