Kampaň vytvorila agentúra TRIAD Advertising. Kampaň prebieha v ATL (15-sekundový TV spot, printová inzercia, citylighty) ako aj BTL (sociálne siete), informuje agentúra v tlačovej správe.
Kľúčovým posolstvom kampane je headline: "Sme tí, ktorí sa neprestanú pýtať". Kampaň stavia na tom, čo je silnou stránkou a typickou črtou novinárov: ich prácou je pýtať sa, aby čitatelia mohli dostať uspokojivé odpovede.
Tejto myšlienke sa prispôsobila aj vizuálna stránka kampane.
"Ideu kampane prenášame aj do spravodajských článkov a na sociálne siete formou grafiky. Vizuál v podobe stručne a jasne formulovanej otázky na červenom pozadí pomáha zvýšiť rozpoznateľnosť v pretlaku informácií na sociálnych sieťach", prezradil Ján Papač, stratég kampane.
Ďalším silným prvkom kampane sú mená redaktorov SME. Šéfredaktorka Beáta Balogová, redaktor Ján Krempaský, komentátor Peter Schutz a ďalší sú na vizuáloch podpísaní pod rôznymi otázkami, ktoré v poslednej dobe hýbali Slovenskom.
Portál SME.sk je najčítanejším mienkotvorným médiom na Slovensku. Podľa AIMmonitora ho denne navštívi viac než pol milióna čitateľov. Online predplatné preň zabezpečuje Piano media.