TV JOJ
StoryEditor

Nikto nie je dokonalý odštartovalo v novej televízii nadpriemerne

01.03.2017, 09:18
Autor:
hrnhrn
Markíza a Jednotka ťahali za kratší koniec. Podvečerný program sledovalo viac divákov než hlavný.

Relácia Nikto nie je dokonalý aj s moderátormi Juniorom a Marcelom sa od včera presunula z RTVS na obrazovky televízie JOJ. Zábavná šou začala písať svoju televíznu históriu ešte v roku 1997. Najprv testovala vedomosti národa v slovenských uliciach televízia Markíza. Reláciu s názvom Aj múdry schybí vysielala do júna 2010, kedy ju z obrazoviek stiahla kvôli klesajúcej sledovanosti. Na Silvestra 2012 reláciu oživila RTVS a uviedla ju pod názvom Nikto nie je dokonalý. Zábavnú šou vysielala Jednotka až do decembra 2016, keď sa rozhodla v zábavnej šou nepokračovať.

Rovnaká relácia v dvoch televíziách

Utorkový prime time na JOJ tak patrí od včera Nikto nie je dokonalý. V svoj premiérový večer sa relácia na obrazovkách stretla s reprízou Nikto nie je dokonalý na Jednotke. Premiéra na JOJ dopadla nad očakávanie. Program dosiahol výborný výkon, pozrelo si ho 10,4 percenta divákov s podielom cez 29 percent. Pozrelo si ho 594 tisíc divákov starších než 12 rokov, čo bol mimochodom rovnaký počet, ako sledovalo pondelkové Inkognito.

Nadpriemerný štart Nikto nie je dokonalý pokoril v komerčnej skupine divákov 12-54 dokonca aj obľúbené Inkognito, ktoré vo štvrtok 21. februára dosiahlo na JOJ rekordnú sledovanosť od svojho návratu na obrazovky v máji 2015. Pozrelo si ho 9,9 percenta divákov a JOJ mala podiel takmer 27 percent.

Repríza Nikto nie je dokonalý na Jednotke zaznamenala sledovanosť necelé 3 percentá a podiel 7,6 percenta. Vyššie výkony dosiahla aj podvečerná dvojporcia súťažných relácií Duel a 5 proti 5, ktorých podiel sa hýbal okolo 13 percent.

​Nové časti Nikto nie je dokonalý na JOJ sa už nebudú stretávať s reprízami na Jednotke. RTVS zareagovala tak, že končí s vysielaním repríz relácie a od budúceho týždňa presúva šou Milujem Slovensko práve do utorkového prime time. Hoci Milujem Slovensko patrili 4 roky piatkové večery a verejnoprávna televízia bývala lídrom sledovanosti dokonca aj s reprízami relácie.

Televízia Markíza svojím večerným programom divákov nezaujala. Baby boom malo nízku sledovanosť 4,2 percenta pri podieli cez 11 percent a následná šou O 10 rokov mladší zaznamenala chabú 4-percentnú sledovanosť a podiel necelých 14 percent. Toľko dosiahli Spackané plastické operácie na JOJ, ktoré nasledovali po Nikto nie je dokonalý.

Vyššiu sledovanosť na Markíze mali, podobne ako na Jednotke, podvečerné relácie Rodinné prípady a Reflex. Dosiahli podiely 17 a 19 percent. Najsledovanejšou podvečernou reláciou však bola  kuchárska šou Moja mama varí lepšie ako tvoja na JOJ s podielom cez 20 percent.

Poznámka: Zdroj údajov PMT/Kantar TNS, cieľová skupina 12-54, pokiaľ nie je uvedené inak.

01 - Modified: 2017-02-28 13:38:19 - Feat.: 0 - Title: Tieto novinky odštartujú v marci na Markíze a JOJ 02 - Modified: 2017-02-28 13:38:56 - Feat.: 0 - Title: Televízne novinky: Ktoré u divákov prepadli a ktoré zabodovali?
01 - Modified: 2022-05-13 06:49:24 - Feat.: - Title: Televízny apríl: Prime time ťahali Druhá šanca, Nemocnica a Let‘s Dance 02 - Modified: 2022-05-05 05:56:29 - Feat.: - Title: Druhá šanca sa s divákmi rozlúčila. Finále sledovalo takmer 600-tisíc divákov 03 - Modified: 2022-05-04 06:58:36 - Feat.: - Title: Druhá šanca čoskoro skončí. Pokračovať bude už na jeseň 04 - Modified: 2022-04-12 08:44:15 - Feat.: - Title: Týždenná sledovanosť: Let's Dance láme rekordy, vystrelilo Na telo s Ficom 05 - Modified: 2022-04-06 10:30:51 - Feat.: - Title: Televízny marec: Druhá šanca prekonala aj spravodajstvo. Ako sa darilo jarným novinkám?
menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
14. november 2024 02:58