V nedeľnom prime time uviedli obidve komerčné televízie svoje dlho očakávané novinky. Televízia Markíza spustila tretiu sériu najsledovanejšej šou minulého roka - Tvoja tvár znie povedome a JOJ výpravný historický seriál z vlastnej produkcie s názvom 1890. Obidve televízie robili svojim jarným novinkám výrazné promo.
Diváci uprednostnili z dvoch úplne odlišných žánrov nový seriál na JOJ. 1890 si pozrelo 10,8 percenta divákov a televízia dosiahla podiel 26,6 percenta v komerčnej cieľovej skupine 12-54. Premiérová epizóda seriálu sa stala najsledovanejším programom nedele a aj celého týždňa, pozrelo si ju 620 tisíc divákov v cieľovej skupine divákov starších než 12 rokov.
Tvoju tvár na Markíze sledovalo 469 tisíc divákov starších než 12 rokov, čo predstavovalo 9,4 percenta divákov pri podiele 29,8 percenta v skupine 12-54, program mal však dlhší vysielací čas ako 1890. Pre šou to bol doposiaľ najslabší štart zo všetkých sérií. Druhá séria odštartovala so sledovanosťou 11,2 percenta a podielom 35,7 percenta, hoci sa stretávala s konkurenčnou šou Česko Slovensko má talent.
Verejnoprávna Jednotka vysielala ďalší diel seriálu Tajné životy II, s ktorým dosiahla podiel 11,2 percenta v komerčnej cieľovej skupine a 15,2 percenta v univerzálnej cieľovej skupine starších než 12 rokov. Seriál si napriek nástupu nových projektov v komerčných televíziách udržal sledovanosť, dokonca ju aj mierne zvýšil.
Za minulý týždeň dosiahla prvenstvo Markíza v celodennom podiele, kde s 18,5 percentami tesne porazila JOJ. JOJ dosiahla prvenstvo v prime time, kde si pripísala 23,8 percenta voči 19,5 percentám Markízy.