V stredu 29. marca sa Panelák vrátil po dvoch rokoch na obrazovky JOJ. Nová, už 16. séria, vystriedala v programovej štruktúre úspešný seriál Prázdniny, ktorý pred týždňom skončil a na obrazovky sa opäť vráti na jeseň.
Návrat Paneláku sa JOJ vydaril, pri obrazovkách bolo približne toľko divákov ako pri jeho finále na jar v roku 2015. Denný seriál sa vtedy rozlúčil špeciálnym dvojhodinovým finále, ktoré dosiahlo sledovanosť 8,3 percenta a JOJ mala trhový podiel 25,2 percenta. Pozrelo si ho 418 tisíc divákov nad 12 rokov, z toho 269 tisíc v reklamne dôležitej cieľovej skupine 12-54.
Včerajší návrat seriálu dosiahol takmer rovnaký výkon, ako pri svojom odchode z obrazovky. Prvý diel si pozrelo 450-tisíc divákov starších než 12 rokov, televízia zaznamenala 8,8 percenta sledovanosť a podiel 24,9 percenta. Druhý diel mal sledovanosť 7,7 percenta s podielom 23,2 percenta. Dôležité bude, či si seriál udrží svojich priaznivcov aj naďalej.
Poznámka: Údaje uvádzame v cieľovej skupine divákov 12-54, pokiaľ nie je uvedené inak.