V úvode konferencie sa dozvieme, čo všetko čaká rok mediálny svet v roku 2017. Ktoré očakávané udalosti a trendy budú formovať vývoj médií, ale aj zadávateľov či mediálne agentúry.
- Ivan Antala, generálny riaditeľ Rádia Expres
- Vladimír Mužík, výkonný riaditeľ Mafra Slovakia
- Matthias Settele, generálny riaditeľ TV Markíza
- Daniel Živica, Chairman MEC Czech and Slovakia
Televízny svet prešiel minulý rok, ale najmä tento rok, značnými zmenami. Komerčné televízie nielenže museli zápasiť o diváka každým percentom ratingu, museli sa vysporiadať s vyšším dopytom po televíznej reklame, ako je ponuka na trhu a po prvýkrát sa začala riešiť otázka efektivity distribúcie. Slovenský trh začal byť zaujímavý pre českých hráčov, slovenskí hráči namierili svoju pozornosť do Čiech. Čo prinesie táto situácia trhu, ako vyzerá budúcnosť televízie? A aké limity a úlohy má dnes verejnoprávna televízia? O tom všetkom prídu už zajtra diskutovať:
- Marcel Grega, generálny riaditeľ JOJ Group
- Václav Mika, generálny riaditeľ RTVS
- Marek Singer, generálny riaditeľ FTV Prima
- Štěpán Wolde, riaditeľ hudobnej stanice Óčko
Podľa odhadov mediálnych agentúr aspoň slovenský trh čaká v tomto roku pozitívny rok. Zadávatelia nebudú znižovať svoje marketingové rozpočty, skôr naopak. Slovenský mediálny trh bude z pohľadu rozpočtov patriť televíziám a onlinu. Ako sú na tom ostatné mediatypy? O efektívnom mediamixe a o tom, aké je dnes najefektívnejšie riešenie pre zadávateľov, budú hovoriť:
- Martin Heržo, obchodný riaditeľ JOJ Group
- Marek Mikle, senior expert stratégie značky Slovak Telekom
- Anton Molnár, hovorca a riaditeľ podnikovej a marketingovej komunikácie Slovnaft
- Martina Říhová, Chief Integration Officer Publicis One pre Českú republiku a strednú Európu
- Alexander Máťuš, Executive director ZenithOptimedia Slovakia
Mediálne domy prešli prvou fázou digitálnej transformácie. Dnes stoja pred otázkou, ako zvýšiť výkon v digitáli. O tom, aké výzvy má dnes pred sebou slovenský internet, a či jeho obsah stojí za tie peniaze, budú spoločne diskutovať:
- Martin Mác, generálny riaditeľ Zoznam
- Peter Mačinga, vydavateľstva Petit Press
- David Csino, riaditeľ digitálnych médií Mafra Slovakia
- Michal Hanák, člen predstavenstva zodpovedný za internetové projekty Mafra Digital
Televízia Markíza minulý rok oznámila, že k 1. januáru opúšťa terestriálne vysielanie. Toto rozhodnutie spôsobilo na trhu niekoľko ďalších zmien smerom k distribútorom a operátorom. Ďalším významným krokom bolo vypnutie českých staníc, ktoré sa na Slovensku šírili bez dovolenia vysielateľov. Ako dnes vidia situáciu tí, ktorých sa tieto rozhodnutia týkajú? Na jednej strane vysielatelia, na strane druhej operátori a distribútori? Čo na to hovorí legislatíva? V paneli o distribúcii a českého vysielania na Slovensku budú diskutovať:
- Petr Horák, zástupca riaditeľa sekcie nových projektov TV Nova
- Ľuboš Kukliš, riaditeľ Kancelárie Rady pre vysielanie a retransmisiu
- Vlastimil Lakatoš, head of TV services spoločnosť Antik Telekom, člen predsedníctva SAKT
- Andrej Miklánek, manažér marketingu a vývoja TV služieb Slovak Telekom
- Ivan Peschl, generálny riaditeľ spoločnosti Towercom
Viac informácií o konferencii Living on the edge (LOTE 2017) sa dozviete tu.