StoryEditor

Netflix spojí sily s Microsoftom, aby ponúkol lacnejšie predplatné s reklamami

14.07.2022, 11:38
Autor:
ČTKČTK

Microsoft bude Netflixu spravovať technológiu pre predaj reklamného priestoru. S

Spoločnosť Microsoft bude Netflixu spravovať technológiu pre predaj reklamného priestoru. Streamovacia televízia tak bude vďaka spolupráci schopná ponúkať lacnejšie predplatné s reklamami. Netflix to uviedol vo svojom stredajšom oznámení.

Netflix oznámil plán na zavedenie lacnejšieho predplatného v apríli, keď mu v prvom štvrťroku prvýkrát po viac ako desiatich rokoch klesol počet predplatiteľov. Spoluriaditeľ firmy Ted Sarandos potom v júni povedal, že spoločnosť rokuje s viacerými firmami o možnostiach spolupráce v reklame.

Microsoft bude zodpovedný za návrh a správu platformy pre inzerentov, ktorí chcú zobrazovať reklamy užívateľom Netflixu. „Microsoft preukázal schopnosť uspokojiť všetky naše reklamné potreby tým, že s nami vytvorí novú ponuku predplatného založeného na reklame," uviedol prevádzkový riaditeľ Netflixu Greg Peters.

Oznámenie o partnerstve prichádza krátko pred správou o hospodárskych výsledkoch Netflixu za druhý kvartál, ktoré firma zverejní na budúci týždeň v utorok. Spoločnosť upozornila investorov, že v tomto období môže stratiť až dva milióny predplatiteľov, napriek návratu populárneho seriálu, ako je Stranger Things, ktorý láme divácke rekordy.

Microsoft vlani zarobil na príjmoch z reklamy desať miliárd dolárov (243 miliárd korún). Reklamy predával okrem iného na svojom vyhľadávači Bing a profesionálnej sieti LinkedIn. Minulý mesiac Microsoft dokončil akvizíciu online reklamnej platformy Xandr od spoločnosti AT & T, ktorá umožňuje inzerentom nakupovať reklamný priestor na tisíckach webových stránok, uviedla agentúra Reuters.

Najväčší konkurent Netflixu, spoločnosť Disney+, už tiež uviedol, že zavedie predplatné s reklamou. Záujem o sledovanie streamovacích kanálov totiž kvôli odznievaniu pandémie slabne, konkurencia silnie a spotrebitelia kvôli vysokej inflácii na zábave šetria.

01 - Modified: 2024-09-09 06:36:40 - Feat.: - Title: Šéfka komunikácie Microsoft: AI je pre mňa múdrejší kolega, ale zatiaľ to nie je pre každého 02 - Modified: 2023-06-14 12:26:54 - Feat.: - Title: Poznáme najhodnotnejšie značky sveta. Víťaz rebríčka je rovnaký ako vlani 03 - Modified: 2023-05-18 09:41:10 - Feat.: - Title: Program s reklamami od Netflixu má v zahraničí úspech. U nás funguje len jeho drahšia verzia bez reklám 04 - Modified: 2023-05-15 11:58:57 - Feat.: - Title: Streamovacie služby na Slovensku využíva až 38 percent ľudí 05 - Modified: 2022-08-30 14:19:08 - Feat.: - Title: Vojna streamovacích služieb: Netflix prichádza o svoju líderskú pozíciu
menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. november 2024 11:07