Polovica roka 2022 na poli globálnych streamovacích služieb ukázala, že sa dostávame do novej fázy súboja o predplatiteľa. Hoci niektorí hráči sa stále len chystajú na vstup na trh alebo nástup na niektoré trhy.
Všetci veria, že pozitívny stimul pre sledovanie obsahu doma, aký bol počas pandemických home officeov, sa už nebude opakovať. Väčšina ľudí, ktorí môžu, ide do práce. A tí, ktorí zostávajú doma, sú nútení zamyslieť sa nad optimalizáciou svojich výdavkov.
Škaredé slovo inflácia má vplyv aj na rozhodovanie predplatiteľov. Ochota mať viacero predplatných ustupuje. Ďalším problémom pre globálnych hráčov sa stáva to, že väčšina príjmov prichádza spoza hraníc USA. V čase mimoriadne silného amerického dolára pri nezmenených výškach predplatného to znamená nižšie príjmy na účte.
Predplatné s reklamou
Mať vloženú reklamu do videa bolo pre Netflix roky čosi nemysliteľné. A to aj napriek tomu, že investori globálneho lídra už roky presviedčajú začať s takýmto zdrojom príjmov.
Zostáva vám 75% na dočítanie.