Pozeral som nejaké články o Piane a poslednú zmienku o vás som našiel z roku 2019. Vám sa podarilo firmu vzkriesiť alebo sa už rozprávame o úplne inom Piane?
V podstate z toho pôvodného Piana zostalo už len meno. Piano prešlo počas uplynulého obdobia niekoľkými akvizíciami a momentálne je to už úplne iná firma, s iným, oveľa vyspelejším softvérom a fungujúca na inom základe.
Čiže to pôvodné Piano, ktoré fungovalo na mesačnom predplatnom, ktoré odomykalo články na viacerých portáloch rôznych vydavateľských domov, už nemá s vami veľa spoločné?
Každý softvér, ktorý má ambíciu uspieť, sa musí zdokonaľovať, Piano nie je výnimkou. Pôvodný softvér je minulosťou, súčasný je kvalitatívne na oveľa vyššej úrovni. Manažment digitálneho predplatného už nie je iba o zamykaní článkov. Aktuálne softvérové moduly Piana obsahujú manažment digitálnej identity, nástroj na pokročilú segmentáciu používateľov, personalizované odporúčanie obsahu, pokročilú webovú analytiku alebo systém pre newslettre.
Prezradíte teda, pre akých klientov v zahraničí pracujete?
V rámci optimalizácie digitálneho predplatného, ktoré poskytujeme ako strategickú službu, ide o zákazníkov ako Insider z USA, taliansky denník Corriere della Sera, španielsky denník El Mundo alebo švajčiarske vydavateľstvo Tamedia. Kolegovia pracujú s klientmi po celom svete, v Severnej aj Južnej Amerike, Japonsku, Indii... Väčšinou ide o dlhodobé, niekoľkoročné projekty.
Takže Piano teraz už funguje na inom princípe?
Funguje to podobne ako predtým. V pôvodnom slovenskom Piane bola možnosť predplatiť si v rámci jedného predplatného niekoľko titulov, od toho sa neskôr ustúpilo. Mediálne domy vo svete majú pre každý titul samostatné predplatné.
Zostáva vám 91% na dočítanie.