"Som presvedčený, že v horizonte piatich, siedmich či desiatich rokov divák vlastne nebude vôbec rozlišovať, odkiaľ sleduje danú reláciu. Či naživo z lineárnej televízie, alebo si to zapne o týždeň dopredu, či zo záznamu, ak ju nestihne v TV," hovorí v exkluzívnom rozhovore pre Stratégie generálny riaditeľ TV Nova Daniel Grunt. Najvplyvnejší muž českého televízneho lídra ďalej prezradil aj to, čo si rád pozrie on, kedy bude Voyo ziskové, a aj to, či chce okrem TV Markízy rozšíriť spoluprácu aj s inými televíziami v skupine CME.
Začiatkom roka pri vašom nástupe na pozíciu generálneho riaditeľa ste uviedli, že sa budete usilovať o upevnenie pozície TV Nova ako lídra na trhu. S akými konkrétnymi víziami to chcete docieliť?
Naša jediná cesta, ako najväčšieho hráča na českom televíznom trhu, je ísť len dopredu. Teda posilňovať našu pozíciu. Ale čo je dôležité a v čom vidím ja svoju misiu, je efektívne kombinovať lineárnu a digitálnu distribúciu tak, aby bol náš kombinovaný zásah neustále väčší. To znamená, aby sa nestávalo, že nám budú nové spôsoby konzumácie sledovanosti programov kanibalizovať vlastné zastúpenie lineárnych kanálov, a teda aj možné príjmy. Mojou úlohou je teda efektívne kombinovať pozicioning televíznych a digitálnych značiek a aby po obsahovej stratégii naše služby v správne nastavenej kombinácii rástli. Robiť to tak efektívne, aby divák zostal hlavne v rámci nášho portfólia. A vlastne nám bude jedno, či pozerá Voyo alebo lineárnu televíziu.
Zostáva vám 91% na dočítanie.