StoryEditor

Šéf TV Nova: Televízia už zásadne neporastie. Príjmy z platených služieb postupne dobehnú inzerciu

15.06.2023, 09:58
  • Daniel Grunt v rozhovore pre Stratégie hovorí o aktuálnych výzvach aj budúcnosti televízneho trhu.
  • Ako sa bude podľa neho meniť konzumácia videoobsahu? 
  • Čo musia televízie urobiť, aby sa nekanibalizovali? 
  • Kam sa musia posunúť lineárne televízie? 
  • V čom sú najväčšie podobnosti a odlišnosti slovenského a českého trhu? 

 

"Som presvedčený, že v horizonte piatich, siedmich či desiatich rokov divák vlastne nebude vôbec rozlišovať, odkiaľ sleduje danú reláciu. Či naživo z lineárnej televízie, alebo si to zapne o týždeň dopredu, či zo záznamu, ak ju nestihne v TV," hovorí v exkluzívnom rozhovore pre Stratégie generálny riaditeľ TV Nova Daniel Grunt. Najvplyvnejší muž českého televízneho lídra ďalej prezradil aj to, čo si rád pozrie on, kedy bude Voyo ziskové, a aj to, či chce okrem TV Markízy rozšíriť spoluprácu aj s inými televíziami v skupine CME.

Začiatkom roka pri vašom nástupe na pozíciu generálneho riaditeľa ste uviedli, že sa budete usilovať o upevnenie pozície TV Nova ako lídra na trhu. S akými konkrétnymi víziami to chcete docieliť?

Naša jediná cesta, ako najväčšieho hráča na českom televíznom trhu, je ísť len dopredu. Teda posilňovať našu pozíciu. Ale čo je dôležité a v čom vidím ja svoju misiu, je efektívne kombinovať lineárnu a digitálnu distribúciu tak, aby bol náš kombinovaný zásah neustále väčší. To znamená, aby sa nestávalo, že nám budú nové spôsoby konzumácie sledovanosti programov kanibalizovať vlastné zastúpenie lineárnych kanálov, a teda aj možné príjmy. Mojou úlohou je teda efektívne kombinovať pozicioning televíznych a digitálnych značiek a aby po obsahovej stratégii naše služby v správne nastavenej kombinácii rástli. Robiť to tak efektívne, aby divák zostal hlavne v rámci nášho portfólia. A vlastne nám bude jedno, či pozerá Voyo alebo lineárnu televíziu.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 91% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-03-30 11:37:02 - Feat.: 0 - Title: Sme realisti, poznáme naše rozpočty aj kapacity a vieme, že Voyo sa nemôže porovnáť so svetovými hráčmi 02 - Modified: 2022-12-20 13:29:05 - Feat.: 0 - Title: Programová riaditeľka Markízy: Snažíme sa prinášať divákom to najlepšie a hľadáme silné príbehy s potenciálom zaujať 03 - Modified: 2023-06-08 09:12:42 - Feat.: 0 - Title: CME a skupina Markíza oznamujú personálne zmeny vo vedení výroby obsahu 04 - Modified: 2022-10-21 10:17:35 - Feat.: 0 - Title: Obchodný riaditeľ Markízy: Tlak je vysoký, ale cenovú politiku držíme pevne v rukách 05 - Modified: 2022-09-13 08:16:37 - Feat.: 0 - Title: Spravodajský kanál? To mi dnes nedáva zmysel, hovorí riaditeľ Markízy
01 - Modified: 2024-01-26 16:09:44 - Feat.: - Title: Voyo prináša nový seriál o odhaľovaní hrôz českého Hannibala 02 - Modified: 2023-09-26 12:34:05 - Feat.: - Title: Začala sa najdôležitejšia sezóna roku. Ako sa podarí televíziám uspieť počas jesene? 03 - Modified: 2023-09-13 14:36:10 - Feat.: - Title: Jeseň na streamingu: Pokračovanie Sex Education aj novinka Lekcie chémie 04 - Modified: 2023-08-28 12:03:55 - Feat.: - Title: Streaming je novou érou digitálnej zábavy aj výzvou pre reklamu 05 - Modified: 2023-05-15 11:58:57 - Feat.: - Title: Streamovacie služby na Slovensku využíva až 38 percent ľudí
menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
27. apríl 2024 17:12