Mediálne domy považujú podcasty vo svojich portfóliách za moderný a významný monetizačný kanál, s výrazným potenciálom do budúcnosti, aj vzhľadom na prebiehajúce zmeny v konzumácii obsahu.
Podcasty sú charakterizované vysokou afinitou a záujmov poslucháčov o ne, dá sa v nich viac hrať s reklamnými formátmi, a to dokonca presne personifikovanými pre klienta. Obľúbeným typom reklamy je tzv. natívny spot, ktorý na základe podkladov od klienta vymyslia aj nahrajú priamo moderátori podcastov. Bariérou pri zvyšovaní ich ziskovosti je ťažšia merateľnosť výsledkov voči klientom, ktorí sú v online svete zvyknutí na presné metriky.
Toto nám prezradili vydavateľstvá, ktorých podcasty sú u poslucháčov veľmi populárne. My sme im položili štyri otázky, aby nám zosumarizovali, kam má svet podcastov namierené v blízkej budúcnosti.
1. Ako sa vám darí monetizovať podcasty?
2. Aké postupy na to využívate?
3. Ktoré reklamné formáty v podcastoch sú u vás najefektívnejšie?
4. Sú podcasty vo vašom vydavateľstve ziskové?
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 86% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-09-12 08:08:17 - Feat.: - Title: Petit Press a Respect APP s novou kampaňou. Komunikujú zlúčenie novín Korzár a SME
02 - Modified: 2023-08-08 14:02:53 - Feat.: - Title: Novinárka so sudkyňou na dovolenke. Ohrozuje to nezávislú žurnalistiku a justíciu?
03 - Modified: 2023-08-03 07:43:14 - Feat.: - Title: Audio reklama: Vyhralo ticho a Čas na seba
04 - Modified: 2023-05-06 22:00:00 - Feat.: - Title: Sunday ADucation #5: Ako si Pepsi uletelo a prečo je dôležité starať sa o svoje psychično
05 - Modified: 2023-03-13 09:54:20 - Feat.: - Title: Alexej Fulmek: Neustále upozorňujem na chyby novinárov. Médiá musia byť objektívne a názor si majú vytvárať čitatelia