StoryEditor

Vydavateľstvá veria, že podcasty budú významne ziskovým kanálom

21.06.2023, 13:58

Mediálne domy považujú podcasty vo svojich portfóliách za moderný a významný monetizačný kanál, s výrazným potenciálom do budúcnosti, aj vzhľadom na prebiehajúce zmeny v konzumácii obsahu.

Podcasty sú charakterizované vysokou afinitou a záujmov poslucháčov o ne, dá sa v nich viac hrať s reklamnými formátmi, a to dokonca presne personifikovanými pre klienta. Obľúbeným typom reklamy je tzv. natívny spot, ktorý na základe podkladov od klienta vymyslia aj nahrajú priamo moderátori podcastov. Bariérou pri zvyšovaní ich ziskovosti je ťažšia merateľnosť výsledkov voči klientom, ktorí sú v online svete zvyknutí na presné metriky.

 

Toto nám prezradili vydavateľstvá, ktorých podcasty sú u poslucháčov veľmi populárne. My sme im položili štyri otázky, aby nám zosumarizovali, kam má svet podcastov namierené v blízkej budúcnosti.

1. Ako sa vám darí monetizovať podcasty?

2. Aké postupy na to využívate?

3. Ktoré reklamné formáty v podcastoch sú u vás najefektívnejšie?

4. Sú podcasty vo vašom vydavateľstve ziskové?

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 86% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-11-11 11:58:42 - Feat.: - Title: Petit Press získal 40-percentný podiel v spoločnosti, ktorá vydáva portál Euractiv.sk 02 - Modified: 2025-11-09 23:00:00 - Feat.: - Title: Silné prepojenie televízneho obsahu s online svetom. Podcasty ta3 vstupujú do novej éry 03 - Modified: 2025-11-05 10:17:56 - Feat.: - Title: Televízia Markíza rozširuje spravodajstvo TN live aj do sveta podcastov 04 - Modified: 2025-10-08 12:54:26 - Feat.: - Title: Zomrel novinár Denníka N Tomáš Gális. V médiách pôsobil viac než dve desaťročia 05 - Modified: 2025-08-26 09:26:48 - Feat.: - Title: Denník N zvažuje právne kroky voči skupine Brat za brata: Zastrašujú nášho kolegu
menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
02. december 2025 15:24