Mediálne domy považujú podcasty vo svojich portfóliách za moderný a významný monetizačný kanál, s výrazným potenciálom do budúcnosti, aj vzhľadom na prebiehajúce zmeny v konzumácii obsahu.
Podcasty sú charakterizované vysokou afinitou a záujmov poslucháčov o ne, dá sa v nich viac hrať s reklamnými formátmi, a to dokonca presne personifikovanými pre klienta. Obľúbeným typom reklamy je tzv. natívny spot, ktorý na základe podkladov od klienta vymyslia aj nahrajú priamo moderátori podcastov. Bariérou pri zvyšovaní ich ziskovosti je ťažšia merateľnosť výsledkov voči klientom, ktorí sú v online svete zvyknutí na presné metriky.
Toto nám prezradili vydavateľstvá, ktorých podcasty sú u poslucháčov veľmi populárne. My sme im položili štyri otázky, aby nám zosumarizovali, kam má svet podcastov namierené v blízkej budúcnosti.
1. Ako sa vám darí monetizovať podcasty?
2. Aké postupy na to využívate?
3. Ktoré reklamné formáty v podcastoch sú u vás najefektívnejšie?
4. Sú podcasty vo vašom vydavateľstve ziskové?
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 86% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-12-08 14:53:38 - Feat.: - Title: Bombic vs Denník N: Útok na slobodu slova alebo na sudkyňu, ktorá zakázala nazývať extrémistu extrémistom?
02 - Modified: 2024-01-26 10:13:44 - Feat.: - Title: Podcasty počúva týždenne viac než tretina online užívateľov. Vedú kratšie, do pol hodiny
03 - Modified: 2024-01-25 15:44:10 - Feat.: - Title: Ivan Antala: Podcasty sú pre nás strategická záležitosť, ale nie je to profitabilný biznis
04 - Modified: 2024-01-08 09:40:00 - Feat.: - Title: Europa 2 štartuje rok 2024 s novými hlasmi aj jinglami
05 - Modified: 2024-01-05 10:02:06 - Feat.: - Title: Top 10 podcastov Stratégií: Tieto epizódy sa vám v roku 2023 páčili najviac