Spoločnosť Bauer Media Group má nový dizajn, pod ktorým je podpísaná brandingová agentúra MUTABOR. Ide o dôležitý krok na ceste transformácie podnikania. Cieľom bolo vytvoriť nový svieži vzhľad a zároveň zachovať kľúčové prvky existujúcej značky, ktoré vzdávajú poctu dlhej histórii spoločnosti.
Bauer v posledných rokoch rozšíril svoje portfólio podnikania a z nemeckého vydavateľstva vyrástol na medzinárodnú mediálnu spoločnosť. Zastáva popredné pozície vo vydavateľskej činnosti a tiež v audio biznise v celej Európe. Zároveň však investuje do ďalších obchodných oblastí – do tlače a online porovnávacích platforiem.
Nová korporátna značka odzrkadľuje, ako sa podnikanie vyvíjalo v priebehu času, rovnako aj ambíciu ďalej riadiť jeho transformáciu s jasným zameraním na digitalizáciu.
„Sme nesmierne hrdí na to, že môžeme odhaliť našu novú značku, ktorá zvýrazňuje našu doterajšiu cestu transformácie a povzbudzuje nás, aby sme pokračovali v úsilí a zároveň oslavovali naše takmer 150-ročné dedičstvo. Sme poháňaní naplno využiť potenciál podnikania, značiek aj našich ľudí. Nová firemná značka zvýši firemný profil a zlepší dôveryhodnosť značky so spoločným zmyslom pre zmysel a hodnoty,“ hovorí generálna riaditeľka Yvonne Bauer.
Nový dizajn Bauer Media Group je rozpoznateľný, má výrazné farby, jednoduchú typografiu a modernejší vzhľad. Do praxe sa bude postupne zavádzať v nasledujúcich dvanástich mesiacoch. Spoločnosť, ktorej na Slovensku patrí Rádio Expres, Europa 2, Rádio Melody, Rádio Rock a Podmaz.sk, v roku 2025 oslávi 150. výročie.