Po skupine Markíza otvára Pandorinu skrinku aj ďalší súkromný televízny vysielateľ - JOJ Group. Televízny líder zastavil pretáčanie reklám v máji a teraz spúšťa podobné pravidlá aj JOJ-ka.
„JOJ Group pristupuje od 15. júla 2025 v spolupráci so všetkými televíznymi operátormi k implementácii nepretáčateľnej reklamy v archívnom vysielaní. Našim spoločným cieľom je zjednotenie technologických riešení a zavedenie trhového štandardu, ktorý podporí stabilitu a kvalitu televízneho obsahu. Divákom chceme ponúknuť férové riešenie, ktoré zodpovedá súčasným trendom. Na podobný systém sú už zvyknutí napríklad pri sledovaní online videí," vysvetľuje marketing manager skupiny JOJ Matej Dedinský a zároveň dodáva: „Ide o krok, ktorý reflektuje zmeny na televíznych trhoch a aj v online prostredí, kde je s...Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
Zostáva vám 85% na dočítanie.

