StoryEditorJOJ-ka nasleduje Markízu. Aj ona spúšťa stopku pretáčaniu reklám v archíve
JOJ Group zavádza od 15. júla nepretáčateľnú reklamu v archíve. Tvrdí, že sa tým pridáva k európskemu štandardu.
Po skupine Markíza otvára Pandorinu skrinku aj ďalší súkromný televízny vysielateľ - JOJ Group. Televízny líder zastavil pretáčanie reklám v máji a teraz spúšťa podobné pravidlá aj JOJ-ka.
„JOJ Group pristupuje od 15. júla 2025 v spolupráci so všetkými televíznymi operátormi k implementácii nepretáčateľnej reklamy v archívnom vysielaní. Našim spoločným cieľom je zjednotenie technologických riešení a zavedenie trhového štandardu, ktorý podporí stabilitu a kvalitu televízneho obsahu. Divákom chceme ponúknuť férové riešenie, ktoré zodpovedá súčasným trendom. Na podobný systém sú už zvyknutí napríklad pri sledovaní online videí," vysvetľuje marketing manager skupiny JOJ
Matej Dedinský a zároveň dodáva: „
Ide o krok, ktorý reflektuje zmeny na televíznych trhoch a aj v online prostredí, kde je s...Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-11-05 07:03:31 - Feat.: - Title: JOJka 2026: O futbal sa podelí s STVR, vráti svoje hity a cenu za reklamu dvíha o 8,7%
02 - Modified: 2025-10-28 19:28:19 - Feat.: - Title: Markíza odtajnila svoju obchodnú politiku na rok 2026. Cena za reklamu stúpne o 9,75 %
03 - Modified: 2025-10-24 08:29:32 - Feat.: - Title: Po rokoch sa pridáva k Markíze aj JOJka. Na Nový rok vystupuje z bezplatnej antény
04 - Modified: 2025-09-24 12:17:06 - Feat.: - Title: Obchodný riaditeľ JOJky: Globálne aj lokálne reštrikcie už vplývajú na biznis, rôznym segmentom sa mení postavenie na trhu
05 - Modified: 2025-09-23 08:49:46 - Feat.: - Title: Obchodný riaditeľ Markízy: Musíme sa viac zamerať na menších klientov a presvedčiť ich o efektivite