Po vydarenej jarnej sezóne sa k slovenskému hitu Dunaj, k vašim službám pridali aj úspešné novinky Sľub a Vina. Darilo sa aj ďalším projektom Markízy. Čo očakávate od jesennej televíznej sezóny?
Tešíme sa, že divákom opäť ponúkneme pokračovania obľúbených seriálov a nadviažeme na tradíciu pondelkových večerov plných výnimočných príbehov a špičkových hereckých výkonov. Po úspechu Viny sme uviedli úplne nový prémiový seriál V zovretí. Verím, že si diváci opäť nájdu v programe Markízy všetko, čo ich baví – od zábavy, spravodajstva a publicistiky až po hranú tvorbu a reality šou. Robíme všetko pre to, aby jesenná sezóna naplnila očakávania vybudované v predchádzajúcich rokoch.
Čo je náročnejšie – uviesť novinku a čakať na reakcie alebo pokračovať v úspešných projektoch a udržať vysoký divácky záujem?
Je to porovnateľne náročné. Pri nových programoch nikdy nemáte záruku, že si získajú diváka, aj keď ich pripravujete na základe overených parametrov. Svoju rolu vždy môže zohrať aj aktuálna nálada publika a jeho očakávania. Na druhej strane, udržať záujem o etablovaný formát naprieč viacerými sezónami tak, aby mu divák zostal verný, tiež nie je jednoduché – prirodzene prichádza k únave materiálu a je náročné doručiť či dokonca prekonať očakávanú kvalitu. Oba typy projektov preto berieme veľmi zodpovedne. Našou ambíciou je, aby programová štruktúra Markízy bola pre divákov spoľahlivou zárukou najvyššej kvality.
Keď ste pred dvoma rokmi uviedli Dunaj, do vysielania šla zároveň aj TV Nova s podobným námetom – Zlatou labuťou. Tá však mala úplne iný osud a jej vysielanie bolo ukončené. Prečo podľa vás tento dobový námet v Česku až tak nezabral?
Oba seriály vychádzajú z rovnakej predlohy, no Dunaj sme adaptovali špeciálne pre potreby slovenského diváka. Zlatá labuť mala v Česku na Nove tiež silnú divácku základňu a d...
Zostáva vám 85% na dočítanie.

