V ponuke slovenských obchodov nájdete stovky nealko nápojov, ktoré sľubujú okamžité osvieženie. Teraz však na trh vstúpila novinka, aká sa každý deň nevidí. Je ňou čaj s bublinkami TEAZZ, ktorý ponúka nielen skvelú chuť bez pridaného cukru, ale aj nakopnutie energiou vďaka kofeínu. Nezvyčajný nápoj sprevádza rovnako nezvyčajná reklama.
„TEAZZ je nápoj, ktorý v sebe spája chute z celého sveta, a keďže je sýtený, prináša netradičnú kombináciu tradičného čaju a bubliniek. Je to chuť, ktorú stojí za to objaviť, a tak sme na objavovaní postavili celú kampaň. Aby bola autentická, neostali sme doma, ale vycestovali do zahraničia, čo v našich podmienkach nie je vôbec bežné. Vďaka dôvere a odvahe klienta sme mohli s menším štábom vycestovať do Maroka a vytvoriť spot, ktorý vyzerá globálne aj s lokálnym budgetom,“ hovorí Juraj Bartoš, Creative Director vo Free Andy.
Čaj s bublinkami, kto to kedy videl?
TEAZZ dopĺňa portfólio nealkoholických nápojov spoločnosti Budiš o novú chuť, ktorá osvieži a doplní energiu. Je určený primárne pre aktívnych ľudí, ktorí sa neboja skúšať nové veci. „Ak chceme držať krok s dynamicky sa meniacim trhom, musíme nájsť odvahu prinášať aj netradičné produkty, ktoré podnecujú k objavovaniu. Práve takým je TEAZZ – jemne sýtený nápoj s čajovým základom, ktorý v sebe spája povzbudenie z kofeínu, účinky superfoods a ovocnú chuť a to všetko bez pridaného cukru a sladidiel. Prinášame ho v dvoch príchutiach, biely čaj s rakytníkom a pomarančom a čierny čaj s cascarou a marhuľou v praktickej 1 L PET fľaši a ľahkej 0,33 L plechovke. Chuť objavovať presne vystihol spot s odľahčeným vtipným copy pod taktovkou agentúry Free Andy,“ predstavil produkt a kampaň Vladimír Krescanko, senior group brand manager značky.
Za svetovými zábermi do Maroka
„Autentickosť mala pre režiséra Dana Dekana absolútnu prioritu. Vyprodukovať preto exotický spot na green screene nebola možnosť. Maroko ponúklo to, čo sa doma natočiť nedalo. Dobrovoľne sme sa vzdali pohodlia všetkých technických zložiek, ktoré bežne na produkcii reklamného spotu nesmú chýbať. Pevný script sme vymenili za zoznam must-have a nice-to-have lokácií. Chuť objavovať a točiť nám nakoniec priniesla toľko zážitkov a materiálu, že by sme tu a teraz vedeli odovzdať niekoľko spotov,“ hovorí Andrej Solár, producent z produkcie endrius.
„Točenie v zahraničí má svoje úskalia, zvlášť ak sa točí s reálnym produktom. Časť fliaš a plechoviek sme museli pre istotu prepravovať prázdnych, aby nám v batožinovom priestore nepraskli, druhú časť balení s nápojom sme prepravovali obalenú v bublinkovej fólii. Po točení sme zase disky s natočeným materiálom rozdelili do rôznych batožín, aby sme sa uistili, že sa v prípade straty batožiny aspoň časť materiálu dostane domov,“ opisuje zážitky Dominika Šoltésová, account managerka vo Free Andy.
Kampaň môžete už teraz vidieť v online a outdoore.
Vizitka kampaneKlient: ST. NICOLAUS Group a.s.
Agentúra: Free Andy
Creative Director: Juraj Bartoš
Associate Creative Director: Tomáš Slobodník
Copywriter: Eva Myjavcová
Art director: Zuzana Porubcová
Account manager: Dominika Šoltésová
Produkcia: endrius
Producent: Andrej Solár
Production manager: Alica Celler
Casting manager/Local Support: Maru Magálová
Režisér: Dano Dekan
Dop: Maroš Žilinčan
Grading: Lucia Kovaľová
Strih: Marek Kráľovský

