Separovo meno, nech je už akékoľvek kontroverzné, sa spája okrem hudby aj s módou, nápojmi či developerskými projektmi. Známy interpret sa netají tým, že chce využiť svoj potenciál naplno, či už na sociálnych sieťach, alebo v podnikaní. Nám porozprával o sile svojej autenticity, vlastnej značke Extrem, odchode do dôchodku, čo spája rap so svetom marketingu a prečo sa rozhodol účinkovať v najsledovanejšej komerčnej televízii.
Aktuálne vás môžu diváci TV Markíza sledovať v úlohe investora v projekte Jama levova. Prečo ste prijali ponuku na účinkovanie v relácii?
Nová skúsenosť, ukázanie sa v inom svetle, investičné príležitosti. Asi všetko v jednom.
Čo vás na Jame levovej najviac lákalo – biznisový potenciál v podobe nových podnikateľských nápadov alebo to vidíte ako ďalšiu príležitosť na svoju prezentáciu aj inému publiku ako tomu, čo vás sleduje na vašich sociálnych sieťach?
Ako hovorím, je to naozaj všetko v jednom. Samozrejme, som rád aj za „nové publikum“. Možno sa nájde niekto, komu budem sympatický (s úsmevom).
Čo pre vás znamená účinkovanie v najsilnejšej komerčnej televízii? Je to pre vás stále zaujímavé médium?
Televízia je stále silné masmédium a kanál, ktorý sleduje úplne iná vzorka ľudí ako moje sociálne siete. Takže áno, je to pre mňa zaujímavé.
Je niečo, čo vás počas natáčania šou Jama levova prekvapilo?
Asi ani nie. Som zvyknutý byť na obraze aj komunikovať s ľuďmi na rôzne témy. Bola to „len“ ďalšia dobrá skúsenosť. Profesionálny a zohratý štáb, dobrá partia investorov, zaujímaví podnikatelia a startupy. Všetko ok.
Poďme od základu. Kto je vlastne dnes Separ? Raper, content creator, influencer, zabávač, marketér alebo jednoducho biznismen?
Dnes už sa to aj mne samému ťažko definuje. V prvom rade však asi vždy budem raper a človek, ktorý svoju značku a základňu vybudoval hudbou. Prirodzeným vývinom sa všetko to ostatné nabalilo v procese zvanom snow...
Zostáva vám 85% na dočítanie.

