Nemecký diskontný reťazec Lidl sa dohodol na spolupráci s modelkou a módnou návrhárkou Heidi Klum, ktorá pre neho navrhne exkluzívnu kolekciu odevov, ktorá ponesie jej vlastný rukopis. Heidi sa bude odteraz aj aktívne podieľať na budúcej módnej kampani Lidla. Reťazec predstaví novú exkluzívnu kolekciu koncom roka.
„Dúfam, že ľuďom sa bude páčiť kolekcia, ktorú som navrhla pre Lidl. Zo spolupráce som bola, samozrejme, nadšená. Bola to veľká zábava. Lidl má, rovnako ako ja, nastavené veľmi vysoké štandardy a ponúka produkty výbornej kvality za vynikajúce ceny. Je to skvelé, pretože móda by mala prinášať radosť a každý by mal mať možnosť dopriať si toto potešenie,“ povedala Heidi Klum pri príležitosti oznámenia partnerstva.
Lidl Fashion Week
Kampaň predstaví reťazec na Lidl Fashion Week, dlhodobého konceptu na prezentáciu módnej ponuky Lidla. Lidl Fashion Week sa bude opakovať viackrát ročne vo všetkých krajinách. Počas týchto týždňových ponúk bude diskontný reťazec predstavovať svoje módne kolekcie. Začiatkom kampane je práve kolekcia Heidi Klum.
„Heidi je veľmi inšpiratívna. Cíti sa ako doma vo všetkých módnych hlavných mestách sveta, prekypuje energiou a radosťou zo života, pričom však pevne stojí nohami na zemi. Je správnou voľbou pre Lidl a našich zákazníkov! Veľmi nás teší, že ako prví môžeme predstaviť jej kolekciu v rámci nášho ´Lidl Fashion Week´,“ povedal Matúš Gála, generálny riaditeľ spoločnosti Lidl Slovenská republika.
Spojenie Lidla so svetovou modelkou je súčasťou snáh firmy rozšíriť svoju ponuku a má podporiť expanziu do USA. Lidl označil novú kolekciu za svoju zatiaľ najluxusnejšiu. Spolupráca so známou osobnosťou znamená ďalší krok v snahe Lidlu prilákať do svojich predajní viac bohatších zákazníkov. Aj naďalej však bude predávať aj lacnejšie módne kolekcie. Už tento mesiac plánuje Lidl otvoriť prvých 20 obchodov v Spojených štátoch, do leta budúceho roka ich chce mať až 100.