Skrúcaného šou piatkovým víťazom
V piatkovom prime time odštartovala JOJ novú zábavnú šou Všetko čo mám rád so Štefanom Skrúcaným. Na novinku boli diváci zvedaví, stala sa najsledovanejším programom dňa. Pozrelo si ju 460-tisíc divákov nad 12 rokov a dosiahla sledovanosť 7,5 percenta pri podiele 25,5 percenta. Druhým najsledovanejším nespravodajským programom bolo Čo ja viem na Jednotke so sledovanosťou 4,1 percenta a podielom cez 14 percent. Repríza filmu Ženy v pokušení na Markíze si pripísala len 3,5 percenta a podiel necelých 16 percent.
Hlavné spravodajské relácie mali nízku sledovanosť. Diváci uprednostnili Noviny TV JOJ, ktoré dosiahli 5 percentný rating a podiel 23 percent, Najlepšie počasie si pripísalo sledovanosť 6,1 percenta a podiel málo nad 24 percent. Televízne noviny na Markíze sledovalo 4,5 percenta divákov pri podiele necelých 22 percent.
V celodenných podieloch si skupina Markíza udržala prvenstvo, s 26,3 percentami prekonala JOJ Group o tri percentuálne body.
Žiadny program neprekonal 5 ratingov
Najsledovanejšou nespravodajskou reláciou soboty boli Záhady tela na Jednotke. Dosiahli sledovanosť 3,6 percenta a podiel takmer 16 percent. Rovnakú sledovanosť si pripísal aj futbalový zápas Nemecka s Talianskom na Dajto.
Z hlavných spravodajských relácií bolo najsledovanejšie počasie, na Markíze aj JOJ dosiahlo rovnaký rating 4,3 percenta. Noviny TV JOJ zaznamenali 4 percentá a Televízne noviny Markízy 3,5 percenta.
V celodenných podieloch si skupina Markíza udržala s 22,7 percentami prvenstvo, JOJ Group dosiahla o 1,4 bodu menej. Samotné televízie Markíza a JOJ dosiahli zhodný podiel len 13,9 percenta, Markíze mala o stotiny bodu viac.
Správy prekročili tridsiatku
V nedeľu vyskočila sledovanosť hlavných spravodajských relácií. Najvyššiu sledovanosť mali Noviny TV JOJ, dosiahli 9,2 percentný rating a podiel až 30,6 percenta. Vysokú sledovanosť malo aj Najlepšie počasie, zaznamenalo o desatinu nižší rating a podiel cez 27 percent. Počasie na Markíze si pozrelo 7,8 percenta divákov pri takmer 25 percentnom podiele, Televízne noviny si pripísali len 6,3 percenta.
Z večerných programom si najlepšie počínal film Unesená v Istanbule na Markíze, zaznamenal 5,8 percentnú sledovanosť. X-Menov na JOJ si pozrelo 4,9 percenta divákov.
V celodenných podieloch si prvenstvo pripísala skupina JOJ s 23,2 percentami, pričom samotná televízia JOJ dosiahla 17 percent. Skupina Markíza skončila s 22,3 percentami a televízia Markíza dosiahla 15,4 percenta.
Poznámka: Údaje uvádzame v cieľovej skupine divákov 12-54 rokov, pokiaľ nie je uvedené inak.