Vo francúzskom Cannes sa každoročne nekoná iba filmový festival. Taký dôležitý, ak nie viac, je pre oblasť reklamy a marketingu najväčší festival kreativity Cannes Lions. Festival, ktorý sa každoročne koná v júni, bol založený ešte v roku 1954. Po rokoch festival nadobúdal čoraz väčší význam a dnes je soška Leva, ktorú agentúra získa ako ocenenie za svoju prácu, hodnotou podobná soške Oscara. Podľa šéfa festivalu Joseho Papu je jeho úlohou „pomáhať komunikačnej brandži byť najlepšou, akou len môže byť“. Organizátori každoročne pracujú na tom, aby festival zostal relevantný, užitočný a hodnotný. Dnes je festival kreativity Cannes Lions najprestížnejší festival, kde sa vyhlasujú nielen najlepšie reklamy za uplynulý rok, ale je aj miestom, kde sa tvorí globálny biznis v komunikačnom priemysle, a v konečnom dôsledku – kde sa udávajú trendy v kreativite na najbližší rok. A preto ho každoročne navštevujú tisíce odborníkov, minimálne kvôli tomu, aby sa inšpirovali. To je ...
Zostáva vám 85% na dočítanie.