StoryEditor

Slovenská reklama v svetovej špičke

30.06.2017, 00:00
Na najprestížnejšom festivale reklamy Cannes Lions bodovali Slováci. Účasť na festivale sa ale stáva luxusom.

Vo francúzskom Cannes sa každoročne nekoná iba filmový festival. Taký dôležitý, ak nie viac, je pre oblasť reklamy a marketingu najväčší festival kreativity Cannes Lions. Festival, ktorý sa každoročne koná v júni, bol založený ešte v roku 1954. Po rokoch festival nadobúdal čoraz väčší význam a dnes je soška Leva, ktorú agentúra získa ako ocenenie za svoju prácu, hodnotou podobná soške Oscara. Podľa šéfa festivalu Joseho Papu je jeho úlohou „pomáhať komunikačnej brandži byť najlepšou, akou len môže byť“. Organizátori každoročne pracujú na tom, aby festival zostal relevantný, užitočný a hodnotný. Dnes je festival kreativity Cannes Lions najprestížnejší festival, kde sa vyhlasujú nielen najlepšie reklamy za uplynulý rok, ale je aj miestom, kde sa tvorí globálny biznis v komunikačnom priemysle, a v konečnom dôsledku – kde sa udávajú trendy v kreativite na najbližší rok. A preto ho každoročne navštevujú tisíce odborníkov, minimálne kvôli tomu, aby sa inšpirovali. To je ...

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-12-18 14:17:09 - Feat.: - Title: Menej je niekedy viac. A inokedy je viac jednoducho viac 02 - Modified: 2025-11-18 11:54:57 - Feat.: - Title: Jozef Lipa: Je to strašidelné, ale zároveň sa teším, čo nám ešte AI do reklamnej produkcie prinesie 03 - Modified: 2025-10-29 09:48:01 - Feat.: - Title: Na aké televízne reklamy sa najviac sťažovali diváci kedysi a na ktoré dnes? 04 - Modified: 2024-03-04 14:22:09 - Feat.: - Title: Sociálne médiá ako hnacia sila ekonomického rastu a konzumu 05 - Modified: 2024-01-08 09:00:00 - Feat.: - Title: Umelá inteligencia do produkcie spotov zatiaľ nezasiahla
menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. december 2025 11:47