Po novinkách, kedy regionálna sieť vydavateľstva Petit Press zaviedla predaj regionálnych týždenníkov MY z plastových vreciek v Prešove a Trenčíne, sa vydavateľstvo pustilo do redizajnu webových stránok MYregiony.sk. Weby regionálnej siete týždenníkov MY bude spoločnosť redizajnovať postupne. Spolu tak zmení dvadsať online stránok.
“Chceme, aby naši čitatelia mali aj na našich webových stránkach rovnaký komfort ako majú už viac ako 25 rokov pri čítaní týždenníkov MY. Pozorne našich čitateľov počúvame a logickým výsledkom budú zmeny, ktoré z našich regionálnych webov urobia moderné internetové médiá pre každý z regiónov Slovenska,” povedal Milan Mokráň, člen predstavenstva spoločnosti Petit Press a riaditeľ divízie regionálnych týždenníkov MY.
V prvej fáze webové stránky zmenia svoj vizuál, doterajšie farby nahradí korporátna čierna a červená. Neskôr na weboch pribudne nová interaktívna mapa, ktorá čitateľom pomôže nájsť všetko dôležité z ich regiónu Slovenska.
Spoločne s redizajnom spúšťajú regionálne weby MY aj kampaň s cieľom znížiť množstvo čitateľov so zablokovanou reklamou. Všetkým čitateľom s nainštalovaným rozšírením Addbloc sa pokúsi aj Chuck Norris vysvetliť, že vypnutá reklama zabíja žurnalistiku v ich regióne.
Webové stránky MY regionálnych novín vydavateľstva Petit Press navštívilo v priebehu mája tohto roku okolo 700-tisíc reálnych užívateľov a celkovo zaznamenali cez šesť miliónov zobrazení (aimonitor.sk). Regionálne webové stránky siete MY sú súčasťou najväčšieho spravodajského portálu na Slovensku, ktorým je SME.sk.