StoryEditorViber ako silná hodnota pre zadávateľa? Prečo nie!
Atanas Raykov zo spoločnosti Viber vystúpi na Online summite už v septembri.
Atanas Raykov, Viber
Rakuten Viber je obľúbenou sociálnou platformou vo viacerých európskych krajinách. Je to vďaka komunikačnej aplikácii na zasielanie správ a jej inteligentným Chatbotom, Business Messages a Communities. Dokazuje to veľa prípadových štúdií z Ameriky aj východnej Európy, takých značiek ako sú FC Barcelona, Shakira, Coca-Cola, Unicef a ďalšie. Atanas Raykov, ktorý je zodpovedný za rozvoj značky v európskom regióne, bude hovoriť na tému o tom ako Viber pomôže zadávateľom prejsť od konverzácie ku konverzii. Príďte na Online summit 2018, dozviete sa viac.
01 - Modified: 2018-09-19 18:01:56 - Feat.: - Title: Sociálne siete mi neprinášajú žiadne peniaze. Na obsahu si ale dávam veľmi záležať
02 - Modified: 2018-09-25 11:32:53 - Feat.: - Title: Komunita je ako lievik plný ľudí. Ako ho naplniť, vám poradí Jirí Nečas z Kiwi.com
03 - Modified: 2018-10-13 08:22:07 - Feat.: - Title: To, ako firma komunikuje, hovorí veľa aj o tom, ako pracuje
04 - Modified: 2018-09-15 11:12:37 - Feat.: - Title: Výmenou tváre komunikácie našej značky sme sa chceli posunúť ďalej
05 - Modified: 2018-09-07 16:50:42 - Feat.: - Title: Bekim vs. Sagan. Komu to lepšie šliape?