StoryEditorContent marketing ako súčasť marketingovej stratégie
Lenka Káčerová a RIESENIA.com získali ocenenie Bloger roka v kategórii Company.
Lenka Káčerová, RIESENIA.com
Content marketing ako súčasť marketingovej stratégie
Lenkinou špecializáciou sú content marketingové stratégie, social media marketing a natívna reklama. V spoločnosti RIESENIA.com okrem PR komunikácie zodpovedá a tvorí firemný blog. Tento rok jej prácu ocenila aj porota v súťaži Bloger roka, kde RIESENIA.com získali ocenenie Bloger roka v kategórii Company. V prezentácii sa bude venovať content marketingu. Dozvieme sa, prečo by dnes mal byť súčasťou marketingovej stratégie. Čo všetko vám môže priniesť, ako ho robiť natívne a najmä, ako ho vyhodnocovať. Príďte na Online summit už 27. septembra, viac sa dozviete tu.
01 - Modified: 2018-09-19 18:01:56 - Feat.: - Title: Sociálne siete mi neprinášajú žiadne peniaze. Na obsahu si ale dávam veľmi záležať
02 - Modified: 2018-09-25 11:32:53 - Feat.: - Title: Komunita je ako lievik plný ľudí. Ako ho naplniť, vám poradí Jirí Nečas z Kiwi.com
03 - Modified: 2018-10-13 08:22:07 - Feat.: - Title: To, ako firma komunikuje, hovorí veľa aj o tom, ako pracuje
04 - Modified: 2018-09-15 11:12:37 - Feat.: - Title: Výmenou tváre komunikácie našej značky sme sa chceli posunúť ďalej
05 - Modified: 2018-09-07 16:50:42 - Feat.: - Title: Bekim vs. Sagan. Komu to lepšie šliape?