Ako to robí úspešný český start-up zameraný na predaj leteniek Kiwi.com?
Jiří Nečas, Kiwi.com
Ako budovať komunitu nielen v online
Spoločnosť Kiwi, vyhľadávač leteniek, je dnes jedným z najúspešnejších českých start-upov. Minulý rok bola najrýchlejšie rastúcou firmou technologickou firmou v strednej Európe. Za posledné štyri roky jej tržby vzrástli o 7 165 percent na 332 miliónov eur v roku 2016. Globálne zamestnáva 1700 zamestnancov. Jiří Nečas zodpovedá v Kiwi.com za budovanie IT komunity. Na Online summite bude hovoriť o tom, prečo je dnes komunita v online pre značku dôležitá, aké kanály je výhodné na tieto ciele použiť a prečo je nevyhnutné prepojiť túto komunikáciu s aktivitami v offline.
01 - Modified: 2018-09-19 18:01:56 - Feat.: - Title: Sociálne siete mi neprinášajú žiadne peniaze. Na obsahu si ale dávam veľmi záležať
02 - Modified: 2018-09-25 11:32:53 - Feat.: - Title: Komunita je ako lievik plný ľudí. Ako ho naplniť, vám poradí Jirí Nečas z Kiwi.com
03 - Modified: 2018-10-13 08:22:07 - Feat.: - Title: To, ako firma komunikuje, hovorí veľa aj o tom, ako pracuje
04 - Modified: 2018-09-15 11:12:37 - Feat.: - Title: Výmenou tváre komunikácie našej značky sme sa chceli posunúť ďalej
05 - Modified: 2018-09-07 16:50:42 - Feat.: - Title: Bekim vs. Sagan. Komu to lepšie šliape?