Stratégie aj v tomto roku pripravili špeciálnu ročenku Mediálne agentúry, kde sa sčasti vraciame do minulého roka, ale najmä predstavujú výzvy na tento rok a blízku budúcnosť.
Z ročenky sa dozviete:
- Ako sa vyvíjal minulý rok z pohľadu mediálnych agentúr
- Vývoj investícií do médií & prognóza na tento rok
- Asociácia mediálnych agentúr má nové vedenie. Aké sú jeho priority
- Rok 2020 ukázal silu televízie a onlinu. Aké ďalšie mediatypy sú podľa mediálok zaujímavé pre doplnenie mediamixu
- Nárast e-commerce - ako tento trend ovplyvnil mediálne agentúry
- Ako sa pripravujú mediálne agentúry na cookie-less budúcnosť a aké tri rady by v tomto smere dali zadávateľom
- Ako sa zmení plánovanie reklamy do televízií
- Mediálne agentúry a ich top projekty, ktoré uspeli u zadávateľov
Ročenku si môžete pozrieť tu: