Podľa štúdie, ktorú vykonala EÚ v roku 2020, je 53 % environmentálnych tvrdení spoločností ”nejasných, zavádzajúcich alebo nepodložených”.
Smernica sa však nedotýka iba výrobcov, ale v princípe akejkoľvek firmy, ktorá v externej komunikácii hovorí o svojom prístupe k ochrane životného prostredia. Uvedená európska legislatíva má jednoznačný cieľ: pomôcť zákazníkom zorientovať sa v doteraz neprehľadnom mori rôznych „zelených“ vyhlásení a značiek udržateľnosti tým, že z trhu odstráni tie nerelevantné. Pretože väčšina verejnosti dnes považuje ekologické a verejnoprospešné aktivity firiem za marketing práve preto, že je verejný priestor nimi doslova zaplavený.
Ľudí zaujíma, čo ako firma robíte pre ekológiu a spoločnosť
V prieskume, ktorú pre Seesame zrealizovala agentúra MNFORCE v októbri 2023, 64 % oslovených súhlasilo s tvrdením, že firemné zverejňovanie informácií o aktivitách ...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-10-30 08:29:10 - Feat.: 0 - Title: Zelená príloha 2024: ESG je revolúciou v marketingu
02 - Modified: 2024-03-11 11:33:29 - Feat.: 0 - Title: Koniec preháňaniu a prifarbovaniu do zelena? Komunikácia a PR sa musia naučiť nové pravidlá
03 - Modified: 2024-03-12 08:59:45 - Feat.: 0 - Title: Veľký úspech Barney Studio a cirkularity a tiež tipy, ako nerobiť greenwashing
01 - Modified: 2024-10-10 09:49:43 - Feat.: - Title: ESG témy, ktoré priťahujú najväčšiu pozornosť. Ako ich dostať do médií a komunikovať efektívne?
02 - Modified: 2024-10-30 08:29:10 - Feat.: - Title: Zelená príloha 2024: ESG je revolúciou v marketingu
03 - Modified: 2023-11-23 10:30:28 - Feat.: - Title: CSRD v skratke: Ako sa pripraviť na nefinančný reporting
04 - Modified: 2023-11-21 09:59:34 - Feat.: - Title: Zelené kampane musia byť úprimné, inak spotrebitelia pretvárku odhalia
05 - Modified: 2023-11-14 11:02:00 - Feat.: - Title: Trend ESG reportovania vo svete silnie