Pravidelná ročenka Mediálna agentúry opäť monituruje najdôležitejšie udalosti segmentu.
StoryEditor

Mediálne agentúry 2024: Trhu sa darí, ľudí je málo

13.06.2024, 13:33
  • Stratégie vám opäť prinášajú pravidelnú ročenku, v ktorej monitorujeme trh mediálnych agentúr. 
  • V špecializovanej prílohe, ktorá je súčasťou aktuálneho vydania magazínu Stratégie sa dozviete, aké problémy a výzvy stoja pred mediálkami? 
  • Čo pre ne robí ich brandžová asociácia - AMA? 
  • Prečo dobrú agentúru tvoria iba dobrí ľudia, ako o nich mediálky bojujú? 
  • Akými zmenami prechádza meranie kampaní a ich optimalizácia? 
  • V ročenke nájdete aj najúspešnejšie projekty našich partnerov. 
  • Už teraz ju nájdete v Stratégiách a môžete si ju stiahnuť aj aj ako PDF v tomto článku. 

 

Investície do reklamy na Slovensku rastú. A to je pre trh dobrá správa. Odhady Unimedie hovoria, že vlani zadávatelia preinvestovali viac ako 450 miliónov eur a te...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
menuLevel = 2, menuRoute = news/specialne-prilohy, menuAlias = specialne-prilohy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. júl 2024 06:49