Ročenka mediálne agentúry je vložená v júnovom vydaní Stratégií.
StoryEditor

Mediálne agentúry 2025: Hrdosť, lojalita a stres z tendrov

05.06.2025, 09:16
  • Ročenka Mediálne agentúry 2025 prináša odpovede na otázky budúcnosti: Čo musia agentúry urobiť, aby prežili ďalších 5 rokov? A budú ešte vôbec existovať?
  • Ročenka Mediálne agentúry 2025 prináša odpovede: Čo musia agentúry urobiť, aby prežili ďalších 5 rokov?
  • Slovenské agentúry si udržiavajú silnú lojálnosť a stabilitu tímov. 
  • Až 74 % zamestnancov je hrdých na svoju prácu.
  • 83 % profesionálov plánuje zostať v brandži minimálne dva roky, 59 % dokonca päť.
  • Problémom je stres – tendrová vyťaženosť vyčerpáva kapacity tímov.
  • Ročenka Mediálne agentúry 2025 je vložená v júnových Stratégiách. Stiahnuť v PDF si ju môžete v tomto článku.

Už viackrát sme v Stratégiách písali o zaujímavom prieskume EACA Agency Sentiment Survey, na ktorom sa zúčastnili aj slovenské komunikačné agentúry. Vyšli z neho zaujímavé veci, dávam do pozornosti predchádzajúce čísla nášho magazínu. Okrajovo sme sa mu venovali aj v rozhovore s lídrami Asociácie mediálnych agentúr. Ako zdôrazňuje...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
menuLevel = 2, menuRoute = news/specialne-prilohy, menuAlias = specialne-prilohy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. jún 2025 10:24