Príloha novembrových Stratégií - OUT and IN DOOR 2025Mafra Slovakia
StoryEditor

OUT & IN Door 2025: Kreativita v OOH sa oplatí

05.11.2025, 09:36
  • Ročenka OUT &  IN DOOR 2025 hľadá odpoveď na otázku: Aký potenciál má dnes vonkajšia reklama?
  • Vonkajšia reklama má stále silu zasiahnuť široké publikum, ak je kreatíva správne uchopená.
  • Štúdia System1 a JCDecaux ukazuje, že efektívna reklama vyvoláva pozitívnu emóciu a jasne spája obsah so značkou.
  • Najväčším problémom nie je médium, ale kreatíva – ak reklama nezostane v pamäti, investícia sa nevyužije naplno.
  • OOH je silný nástroj na budovanie značky a jej udržateľný rast, no kladie vysoké nároky na rýchlu zapamätateľnosť a rozpoznateľnosť.
  • Ročenku OUT &  IN DOOR 2025 nájdete vloženú v novembrových Stratégiách, alebo si ju môžete stiahnuť v PDF v tomto článku. 

Aký potenciál má dnes vonkajšia reklama? Odpovede na túto zákernú otázku prináša štúdia expertov System1 a JCDecaux, ktorí priniesli komplexný návod, ako pracovať s kreatív...

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
menuLevel = 2, menuRoute = news/specialne-prilohy, menuAlias = specialne-prilohy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
04. december 2025 20:51