O2
StoryEditor

O2 obmedzením outdoorovej reklamy za necelý rok ušetrilo takmer dve tony plastu

19.12.2019, 10:15
Autor:
TSTS
A okrem plastov aj stovky kilogramov papiera.

O2 od začiatku tohto roka začalo postupne znižovať objem svojej outdoorovej reklamy, a to hlavne bigboardov a backlightov, neskôr aj billboardových plôch.

„Okrem celkovej zodpovednosti voči prostrediu, v ktorom žijeme, bolo obmedzovanie veľkých reklamných plôch prioritne pri (rýchlostných) cestách súčasťou našej iniciatívy za zodpovedné využívanie mobilu za volantom Nebuď pirát. K bezpečnosti na cestách sme chceli prispieť nielen otvorením témy používania mobilného telefónu počas šoférovania a motiváciou šoférov v podobe navigačnej aplikácie, ktorá vyhodnocuje bezpečnosť jazdy, ale aj znížením vizuálnych vnemov popri cestách, ktoré odpútavajú pozornosť šoférov,“ hovorí šéfka komunikácie O2 Tereza Molnár.

„Zároveň sa nám týmto krokom podarilo ušetriť za 9 mesiacov takmer dve tony plastu a 215 kg papiera, čo pre predstavu znamená denne takmer 8 kg plastu. Výsledky v podobe dopadu na životné prostredie sú pre nás motiváciou pokračovať ďalej. Táto aktivita totiž nie je prvou ani poslednou v tejto oblasti zodpovednosti voči spoločnosti a prostrediu, v ktorom žijeme,“ hodnotí výsledky Tereza Molnár.

 Už minulý rok operátor zrušil používanie PET fliaš vo svojich kanceláriách aj na O2 predajniach, čím ročne ušetrí až 160 000 PET fliaš, teda okolo 440 fliaš každý deň.

01 - Modified: 2019-06-04 12:06:25 - Feat.: 0 - Title: O2 má novú šéfku ľudských zdrojov 02 - Modified: 2019-06-10 10:19:51 - Feat.: 0 - Title: Férová nadácia O2 prerozdelí na projekty k 30. výročiu Nežnej revolúcie 30 tisíc eur 03 - Modified: 2019-08-28 09:35:51 - Feat.: 0 - Title: Tieto projekty vďaka Férovej nadácii O2 pripomenú mladým hodnoty slobody a demokracie
01 - Modified: 2022-02-01 15:49:09 - Feat.: - Title: O2 oslavuje 15 rokov. Svojim zákazníkom rozdáva darčeky 02 - Modified: 2021-11-21 15:28:32 - Feat.: - Title: Luddo a Moya sa pripravujú na sviatky. O2 predstavuje vianočnú kampaň 03 - Modified: 2021-11-21 14:55:06 - Feat.: - Title: Férová Nadácia O2 odovzdá symbolický kľúč z Nežnej revolúcie až 89 osobnostiam 04 - Modified: 2021-06-23 12:39:44 - Feat.: - Title: Šéfka marketingu O2: Chceme, aby ľudia uvažovali nad informáciami, ktoré zdieľajú 05 - Modified: 2021-05-25 14:09:37 - Feat.: - Title: O2 chce poraziť hoaxy a vrátiť rozum na internet, v kampani ako prvé použilo deepfake
menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 08:36