Aj keď spoločnosť Kaufland bola partnerom Detského festivalu aj v minulosti, po novom sa oficiálne stáva generálnym partnerom, a to minimálne na najbližšie tri roky. Podujatie sa po prvý raz predstaví pod novým názvom Kaufland Detský festival už o pár týždňov.
„V roku 2018 sme uviedli na trh nové privátne značky oblečenia pre batoľatá a deti – Kuniboo a Hip & Hopps vyrobené zo 100% biobavlny a tento rok sme sa rozhodli spojiť svoje sily s Detským festivalom. Na najbližšie tri roky sme sa stali jeho generálnym partnerom. Naši súčasní aj budúci zákazníci sa tak môžu tešiť na množstvo aktivít a na zábavno-edukatívnu zónu Kuniboo Kids Village,“ vyhlásila hovorkyňa spoločnosti Kaufland Lucia Langová.
„Je skvelé, že podujatie bude naďalej pokračovať, a že sa novým generálnym partnerom stáva obchodná sieť Kaufland. Sme radi, že sa novým generálnym partnerom stáva rodinne zameraná obľúbená spoločnosť s veľmi podobnými hodnotami, aké vyznávame my a aké chceme prenášať na podujatí. Nosiť šťastie a radosť deťom a popri tom nahliadať do dôležitých tém, akou je napríklad dôležitosť ekológie, či zdravý životný štýl celej rodiny. Je nám cťou a zároveň obrovským záväzkom, že sa na Detských festivaloch môžeme tešiť na deti a ich rodičov aj vďaka Kauflandu,“ vyhlásil za organizátorov riaditeľ agentúry 8P Radoslav Augustín, ktorý spoločne s agentúrou Be Cool pripravuje Detský festival už od roku 2015.
„Veľmi nás teší, že najbližšie roky pôjdeme aj do regiónov Slovenska. Deti a rodičia sa môžu tešiť na množstvo zážitkov počas príjemnej rodinnej atmosféry jedného z najväčších rodinných podujatí na Slovensku a nemusia pritom minúť ani euro. Pretože podujatie je pre všetkých zadarmo,“ zhodli sa organizátori podujatia Radoslav Augustín z agentúry 8P a Peter Pukalovič z agentúry Be Cool.
V minulosti sa uskutočnilo už 10 podobných podujatí po celom Slovensku. Ich cieľom nie je len zabaviť deti a ich rodičov, ale zároveň aj vytvárať zábavno-edukačné zóny, v ktorých sa návštevníci zábavnou formou naučia niečo nové, urobia niečo pre seba a svoje deti alebo dostanú odpovede na dôležité otázky. Už tradične si tak návštevníci môžu nájsť Zónu zdravia, vzdelávania, technológií či športu. Podujatie je zadarmo. Najbližšie sa Kaufland Detský festival predstaví s podtitulom Zimná rozprávka už 8. februára v bratislavskom nákupno-zábavnom centre Bory Mall. V roku 2020 sa pripravuje ešte ďalších 5 podujatí po celom Slovensku.