Zoznam.sk
StoryEditor

Zoznam spustil nový web o natívnej reklame. Ponúka články, návody aj case studies

27.08.2020, 13:00
Autor:
TSTS
Na webe Nativka.sk si čitatelia môžu prezrieť prípadové štúdie a užitočné tipy ohľadne natívneho obsahu.

Natívna reklama má v dnešnej dobe už takmer v každej contentovej stratégii pevné miesto. Dobre pripravený a rozdistribuovaný výstup dokáže byť veľmi efektívny a prináša želané výsledky, v niektorých prípadoch dokonca aj z pohľadu konverzií predaja.

Zoznam.sk publikoval prvé články už v roku 2016 pre klientov ako ZSE, DeLonghi či ČSOB. Jeho výhodou bolo od začiatku široké portfólio magazínov, ktoré postupne narástlo až na dvadsať. Dokáže tak pokryť rôznorodé témy a zároveň zabezpečiť výstupom čo najvyššiu čítanosť.

„Tvorbe a publikovaniu natívnych článkov sa venujeme roky, doteraz však chýbalo miesto, na ktorom by našli klienti či marketingoví nadšenci všetky informácie pod jednou strechou. Web Nativka.sk túto situáciu mení a ľudia sa na ňom môžu dozvedieť podrobnosti o publikovaní článkov na magazínoch z portfólia Zoznam.sk, ale aj zaujímavosti týkajúce sa natívnej reklamy všeobecne,“ hovorí hlavná editorka natívneho tímu Elena Zemková.

„Okrem klasických článkov pre klientov pripravujeme rozhovory, kvízy, reportáže, video články či podcasty. Ciele pritom určujeme podľa požiadaviek klienta - v niektorých prípadoch ide o čo najväčšiu čítanosť, inokedy počet preklikov, počet interakcií a podobne. V minulom roku bola napríklad priemerná preklikovosť z natívnych článkov na landing page klientov 4,9 percenta a čitatelia v natívnych článkoch strávili priemerne niečo vyše 3 minút. Rekordérom v rámci čítanosti je tohtoročný článok pre klienta zo segmentu supermarketov, na ktorý si kliklo vyše 290 tisíc používateľov.“

Na Nativka.sk si čitatelia môžu prezrieť prípadové štúdie a užitočné tipy ohľadne natívneho obsahu, informácie o promovaní publikovaných článkov v našom portfóliu, ale aj odpovede na najčastejšie kladené otázky, napríklad „Ako dlho sa natív tvorí a aká je jeho cena?“.

Zozname.sk vznikol v roku 1997 a v súčasnosti patrí medzi najnavštevovanejšie slovenské internetové portály. Špecializuje sa na vyhľadávanie webových stránok slovenského internetu, medzi najdôležitejšie produkty portálu Zoznam.sk patrí spravodajský server Topky.sk, špecializované magazíny (Feminity.sk, Mojdom.sk, Dromedar.sk, oPeniazoch.sk, Podkapotou.sk,Urobsisam.sk, PC.sk, PlníElánu.sk) a dôležitou súčasťou je aj Katalóg firiem. Produktové portfólio Zoznamu dopĺňa aj hrací portál Pauzička.sk, web pre deti Rexík.sk, komunitný portál na zdieľanie multimediálneho obsahu Free.sk, job portál Kariera.sk a platforma na predaj lístkov Predpredaj.sk.

01 - Modified: 2021-08-01 15:45:12 - Feat.: 0 - Title: Webom v júli klesla návštevnosť, polepšil si však bulvár 02 - Modified: 2020-07-09 11:50:44 - Feat.: 0 - Title: Reálne benefity očakávame od septembra, hodnotia publisheri prvé výsledky merania slovenského videoobsahu 03 - Modified: 2020-05-10 18:10:51 - Feat.: 0 - Title: Mediálne agentúry podpísali výzvu na podporu inzercie v slovenských online médiách 04 - Modified: 2020-05-06 06:35:28 - Feat.: 0 - Title: Weby sa v apríli vrátili na čísla spred koronakrízy, marcové rekordy si nezopakovali
01 - Modified: 2020-06-25 08:27:00 - Feat.: - Title: Nový majiteľ Zoznamu Martin Mác: Penta mala šancu, ale dopadlo to inak 02 - Modified: 2020-10-25 17:23:07 - Feat.: - Title: Ako vhodne spomenúť klienta v natívnom článku? 03 - Modified: 2018-04-24 15:19:49 - Feat.: - Title: Zoznam sa dostal na shortlisty medzinárodných súťaží IAB Europe a Digiday Media Awards 04 - Modified: 2017-11-13 10:42:21 - Feat.: - Title: Zoznam oslavuje 20 rokov. Pri tejto príležitosti agentúry vytvorili Infografiky
menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
09. október 2024 00:35