StoryEditor

Vďaka Baby Clubu Dr. Max vznikla nová uspávanka

21.09.2020, 14:25
Autor:
TSTS
Pripravila ju agentúra Istropolitana Ogilvy.

Sieť lekární Dr. Max začal komunikovať existenciu svojho portálu Baby Club. Mamičky na ňom nájdu nielen širokú ponuku produktov pre deti do troch rokov, ale aj kvalifikované rady týkajúce sa starostlivosti o dieťa. 

A keďže chce Baby Club dávať mamičkám vždy niečo navyše, prináša im v týchto dňoch ako darček úplne novú uspávanku. Dostala názov Zaspávanka. Autorom hudby aj textu je Vlado Janček, copywriter agentúry Istropolitana Ogilvy. Práve v tejto agentúre vznikol nápad takto netradične propagovať detský portál lekární Dr. Max. K Zaspávanke vznikol aj poetický videoklip. Autorom výtvarného návrhu je art director Peter Hrevuš, o animáciu sa postaral Vlado Kriško zo spoločnosti HomeMedia Production.    

01 - Modified: 2019-08-07 10:49:08 - Feat.: - Title: Dr.Max uvádza prvý automat na lieky na Slovensku 02 - Modified: 2018-11-13 09:35:30 - Feat.: - Title: Tvárou imidžovej kampane Dr.Max je hokejová legenda Marián Hossa 03 - Modified: 2017-08-28 08:22:10 - Feat.: - Title: Lekárne Dr.Max rozšírili vedenie spoločnosti o komerčného riaditeľa
menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
15. október 2024 06:46