Dr. Max odštartoval komunikáciu partnerstva a podpory Slovenského zväzu ľadového hokeja. Tvárou nového imidžového spotu je legenda svetového hokeja Marián Hossa. Kreatíva pochádza z dielne agentúry Istropolitana Ogilvy. Jej kreatívny riaditeľ Peter Darovec o spote hovorí: „Mať celebritu v spote veľa vecí uľahčuje, ale my sme sa nechceli uspokojiť len s tým, že Mariána ukážeme, povie naše posolstvo a vybavené. Preto sme preňho pripravili intímny minipríbeh, postavený na insighte, že hokej je šport pre odhodlaných, pre tých, ktorí sú ochotní veľa obetovať zo svojho komfortu. A presne to si zaslúži našu úctu a podporu.“
„Myslíme si, že spojenie zdravia a športu je neoddeliteľné. Ako poskytovateľ lekárenskej starostlivosti a poradenstva pre pacientov vnímame podporu Slovenského zväzu ľadového hokeja za prirodzenú a nesmierne sa možnosti partnerstva tešíme. Zároveň si úprimne vážime, že našu myšlienku podporila aj ikona a legenda slovenského hokeja Marián Hossa, ktorý sa stal ústrednou postavou nového imidžového spotu,“ hovorí Andrej Križan, komerčný riaditeľ spoločnosti Dr.Max Slovensko.
Produkciu zabezpečila HomeMedia. Imidžový spot je súčasťou kampane k podpore Slovenského ľadového hokeja, postupne k nemu pribudne onlineová komunikácia, printy a aj OOH aktivity.
Vizitka kampane:
Agentúra : Istropolitana Ogilvy
Creative director: Peter Darovec, Rado Olos
Strategic planner: Veronika Romsauerová
Art director: Martin Melicherčík
Copywriter: Rado Olos
Client servis director: Martin Toman
Account manager: Tomáš Markusek