V čase pandémie COVID-19 sú seniori tou najohrozenejšou skupinou . Preto sa spoločnosť Danone rozhodla podporiť ich a pripravila súťaž pre spotrebiteľov.
Za každý registrovaný kód z účtenky daruje 21 fľaštičiek Actimelu a denne je v hre výhra vo výške 250 EUR. Počet darovaných fľaštičiek za každý registrovaný kód je symbolický. Je známe, že človek potrebuje minimálne 21 dní na to, aby si vytvoril návyk, ktorým môže zmeniť svoj život k lepšiemu.
Actimel chce inšpirovať ľudí k tomu, aby sa začali viac zaujímať o svoje zdravie a podporovať svoju imunitu. Fľaštička Actimelu je totiž plná vitamínu D, obsahuje aj vitamín B6 a živé kultúry.
Actimel súťaž trvá od 11. novembra do 20. decembra 2020. Produkty Actimel následne spoločnosť venuje Asociácii poskytovateľov sociálnych služieb.
„Spolupráca s Actimelom pre nás uzatvára dokonalý kruh. Partneri nám pomohli s testami, iní zase s komunikáciou v čase uzatvorených zariadení. A spoločnosť Danone – tá nám dáva imunitu pre našich seniorov. Mnohí si ani nevedia predstaviť akú úprimnú radosť vidíte v očiach tých, čo si vychutnávajú tieto produkty. Sme vďační a zároveň hrdí, že môžeme s vami spolupracovať,“ uviedla Anna Ghannamová, predsedníčka Asociácie poskytovateľov sociálnych služieb.
„S veľkým rešpektom sme počas tohto roka vnímali, s akým nasadením, starostlivosťou a profesionalitou sa Asociácia poskytovateľov sociálnych služieb popasovala s nevídanou situáciou pandémie. Spolu so značkou Actimel a spotrebiteľmi chceme asociáciu podporiť v jej poslaní chrániť zdravie a prejaviť jej klientom v sociálnych zariadeniach spolupatričnosť počas nadchádzajúcich vianočných sviatkov,“ uviedla Mária Jendrišáková, Corporate Affairs Manager Slovensko v Danone.