Adobestock
StoryEditor

HEINEKEN Slovensko spustil pre svojich zákazníkov vylepšenú online platformu

29.04.2021, 09:15
Autor:
TSTS
Platforma Partner HEINEKEN bude sprístupnená od 3. mája.

Spoločnosť HEINEKEN Slovensko opätovne spustila digitálnu platformu Partner HEINEKEN. Jej cieľom je uľahčiť HORECA zákazníkom a maloobchodným prevádzkam prístup k aktuálnym informáciám či zefektívniť online nákup produktov.

HEINEKEN Slovensko výraznejšie posilňuje komunikáciu smerom k svojim zákazníkom cez digitálne platformy. V čase nepriaznivej pandemickej situácie sa rozhodol pripraviť novú a vylepšenú platformu pre svojich obchodných partnerov. Od 3. mája bude sprístupnená všetkým jej zákazníkom a maloobchodným prevádzkam s cieľom zjednodušenia komunikácie, procesov a samotného nákupu.

Platforma poskytuje možnosť rýchlej a jednoduchej registrácie, intuitívnej obsluhy, online nákupu 24 hodín/7 dní v týždni, akcií a ponúk. Zákazníci získajú prístup k celej ponuke pivných značiek, širokému portfóliu značkového alkoholu, doplnkov, ako aj nealkoholických nápojov.

„Je pre nás nesmierne dôležité byť neustále v kontakte s našimi zákazníkmi. Teraz, keď je obmedzený osobný kontakt, rozhodli sme sa čo najviac zefektívniť a najmä posilniť digitálnu komunikáciu. Práve preto sme spustili vylepšenú verziu našej digitálnej platformy pre zákazníkov Partner HEINEKEN. Novinkou je, že budeme našich obchodných partnerov včas a pravidelne informovať o dostupnosti skladových zásob. Taktiež budú dostávať informácie o akciách, v čo najväčšej miere im uľahčíme nákup a prístup ku všetkým produktom spoločnosti, keďže sme nielen výrobcom piva, ale aj významným importérom medzinárodných alkoholických značiek,“ uviedol Ladislav Ryboš, E-Commerce manager spoločnosti HEINEKEN Slovensko.

Partner HEINEKEN zároveň ponúka možnosť vzdelávať sa prostredníctvom informačno-edukačného portálu Horeca Academy. Ponúka napríklad možnosť prihlásenia personálu na školenie, online kurzy komunikácie so zákazníkmi na sociálnych sieťach alebo cenné informácie z oblasti gastro segmentu. „Naším cieľom je v najbližších dvoch rokoch motivovať a presunúť až 80 % našich zákazníkov do online priestoru,“ dodal L. Ryboš.

HEINEKEN Slovensko počas uplynulého roka sprístupnil nákup produktov cez predajný kanál pre koncových zákazníkov www.drinkies.sk. Dnes je z neho fungujúci e-shop s ponukou piva, radlerov a ciderov z portfólia HEINEKEN Slovensko, ale aj alkoholu, vín, či nealko sortimentu.

01 - Modified: 2021-03-15 10:22:31 - Feat.: 0 - Title: Heineken rozširuje portfólio značky Desperados 02 - Modified: 2021-01-11 14:42:31 - Feat.: 0 - Title: Pivná spoločnosť štartuje nový rok s nealkoholickou inováciou Heineken 0.0 03 - Modified: 2020-08-21 08:08:26 - Feat.: 0 - Title: HEINEKEN Slovensko prostredníctvom enviromentálnej iniciatívy „čapuje lepší svet“ 04 - Modified: 2020-05-06 09:34:58 - Feat.: 0 - Title: HEINEKEN Slovensko spustil e-shop Drinkies.sk 05 - Modified: 2020-09-25 09:45:42 - Feat.: 0 - Title: Zlatý klinec 2020: Najoceňovanejším klientom je Heineken
01 - Modified: 2022-06-16 21:09:29 - Feat.: - Title: Kampaň pre 100 percentný prírodný radler 0,0 % vytvorili mikroinfluenceri 02 - Modified: 2022-06-06 09:03:58 - Feat.: - Title: HEINEKEN Slovensko má nového Sales Managera pre segment Food 03 - Modified: 2022-06-01 13:12:36 - Feat.: - Title: Spotrebitelia môžu so značkou Krušovice pomáhať tým, ktorí to potrebujú 04 - Modified: 2022-05-31 07:18:52 - Feat.: - Title: Slováci prestali byť hrdí na slovenské pivo. Chceme to zmeniť 05 - Modified: 2022-05-06 17:40:25 - Feat.: - Title: Marketer's View: Retro komunikácia zákazníkov zabavila. Potrebujú však dostať viac
menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
30. september 2022 04:52