StoryEditor

Pivná spoločnosť štartuje nový rok s nealkoholickou inováciou Heineken 0.0

11.01.2021, 15:40
Autor:
redred
Známy svetlý ležiak bol na Slovensku doposiaľ dostupný len v alkoholickom variante.

Spoločnosť HEINEKEN Slovensko predstavuje s príchodom nového roka dlho očakávanú novinku – Heineken 0.0. Chuť tohto svetoznámeho piva je teraz dostupná v nealkoholickej verzii aj na slovenskom trhu. Heineken 0.0 je určený pre všetky milovníčky a všetkých milovníkov prémiového piva, ktorí si z rôznych dôvodov nemôžu alebo nechcú vychutnať jeho alkoholický variant.

Známy svetlý ležiak bol na Slovensku doposiaľ dostupný len v alkoholickom variante, teraz prichádza vo verzii bez alkoholu. Heineken 0.0 je nealkoholický ležiak, k dispozícii je v 0,5 l plechovke. Postupne bude dostupný vo všetkých maloobchodných sieťach. 

Heineken

„Pivo Heineken je obľúbené po celom svete a my sme radi, že môžeme predstaviť jednu z najväčších inovácii tejto značky od jej vzniku, teraz aj na slovenskom trhu. Najdôležitejšie pre nás bolo, aby sme našim zákazníkom vedeli stále ponúknuť nezameniteľnú chuť a kvalitu, na ktorú sú v spojení so značkou Heineken zvyknutí. To sa nám podarilo a odteraz si budú môcť vychutnať Heineken aj všetci tí, ktorí si alkoholický variant z akýchkoľvek dôvodov nemohli dovoliť,uviedla brand manažérka značky Heineken na slovenskom trhu Radoslava Stratená.    

Heineken Slovensko pri uvedení novinky nadviazal na celosvetovú kampaň značky Heineken podporenú claimom „Teraz už môžeš“ (Now you can). Jej súčasťou je využitie stále populárnejšej tradície aj u nás na Slovensku - Suchý január (Dry January). Cieľom je podporiť ľudí, aby sa počas tohto mesiaca zdržali konzumácie alkoholu. 

„V našej úvodnej kampani ľudom hovoríme, že ´teraz už môžu´. Chceme tým povedať, že s pivom Heineken 0.0 si teraz môžu vychutnať akúkoľvek aktivitu, robiť, čo ich baví, plniť si novoročné predsavzatia, samozrejme s prihliadnutím na súčasnú situáciu a dodržiavaním platných opatrení, a pritom sa nemusia vzdať obľúbenej chuti piva Heineken®. S úsmevom hovoríme, že Heineken® 0.0 je neoficiálnym pivom novoročných predsavzatí,“ doplnila Radoslava Stratená.

01 - Modified: 2020-07-17 11:23:32 - Feat.: 0 - Title: Zodpovednosť má ešte väčší rozmer ako doteraz 02 - Modified: 2020-08-21 08:08:26 - Feat.: 0 - Title: HEINEKEN Slovensko prostredníctvom enviromentálnej iniciatívy „čapuje lepší svet“ 03 - Modified: 2020-09-11 10:35:14 - Feat.: 0 - Title: Kampaň #BavSaZodpovedne predstavuje manuál bezpečnej zábavy v baroch 04 - Modified: 2020-09-25 09:45:42 - Feat.: 0 - Title: Zlatý klinec 2020: Najoceňovanejším klientom je Heineken 05 - Modified: 2020-10-16 13:15:23 - Feat.: 0 - Title: Nečakaný odchod z Heinekenu. Ronald Lupták už nebude šéfom marketingu
01 - Modified: 2022-06-16 21:09:29 - Feat.: - Title: Kampaň pre 100 percentný prírodný radler 0,0 % vytvorili mikroinfluenceri 02 - Modified: 2022-06-06 09:03:58 - Feat.: - Title: HEINEKEN Slovensko má nového Sales Managera pre segment Food 03 - Modified: 2022-06-01 13:12:36 - Feat.: - Title: Spotrebitelia môžu so značkou Krušovice pomáhať tým, ktorí to potrebujú 04 - Modified: 2022-05-31 07:18:52 - Feat.: - Title: Slováci prestali byť hrdí na slovenské pivo. Chceme to zmeniť 05 - Modified: 2022-05-06 17:40:25 - Feat.: - Title: Marketer's View: Retro komunikácia zákazníkov zabavila. Potrebujú však dostať viac
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
23. november 2022 15:08