Spoločnosť McDonald’s spustila od júna novú letnú kampaň na podporu kaviarenského konceptu McCafé. Cieľom komunikácie je predstaviť jednotnú kávovú ponuku značky McCafé s dôrazom na pohodlný nákup a jednoduchosť.
Kampaň bude v éteri počas celého leta na slovenskom aj českom trhu. Nasadená bude v outdoorových médiách, slovenských rádiách, na internete, na sociálnych sieťach a tiež na miestach predaja. Za kreatívnym riešením kampane stojí agentúra DDB, sociálne médiá spravuje agentúra Follow Bubble a o mediálny nákup sa stará OMD.
McDonald's novou kampaňou cieli na milovníkov kávy a tých, ktorí na ceste za kvalitnou kávou preferujú rýchlosť, dostupnosť a pohodlné riešenie. „Cieľom kampane je predstaviť McCafé ako, “Dobrú kávu. Jednoducho“, čo je slogan kampane. Zákazníci môžu oceniť najmä komfort v dostupnosti obľúbenej jednotnej kávy, a to vo všetkých našich reštauráciách cez predajné kanály McDonald's, a to nielen v kaviarenskej časti McCafé, ale aj na hlavnom pulte, cez McDrive alebo McDelivery," hovorí riaditeľ marketingu spoločnosti McDonald's pre ČR/SR Martin Troup.
Spoločnosť McDonald's pôsobí na slovenskom trhu od roku 1995. Prvá reštaurácia bola otvorená v októbri v Banskej Bystrici. V súčasnosti na Slovensku McDonald's prevádzkuje 35 reštaurácií, z ktorých je 16 v Bratislave a ostatné sa nachádzajú v Banskej Bystrici, Košiciach, Liptovskom Mikuláši, Martine, Nitre, Prešove, Prievidzi, Trenčíne, Trnave, Zvolene, Žiline a na diaľničnom úseku R1 exit Beladice. Súčasťou 28 reštaurácií je koncept McCafé, ktorý sa predstavil v roku 2009. Od začiatku roka 2020 rozširuje McDonald's cez vybrané reštaurácie doručovaciu službu McDelivery