StoryEditor

Tieto práce prihlásili agentúry na Golden Drum

19.10.2016, 11:12
Autor:
ebeb
Pozrite si, s akými reklamami práve bojujú naše agentúry v Ľubľane.

V týchto dňoch (18- 21.10) sa práve odohráva festival kreativity Golden Drum. Prvýkrát sa koná mimo prímorskej oblasti, z povestnej Portorože sa presunul do hlavného mesta Slovinska - Ľubľana.

Zo Slovenska svoje práce prihlásilo 12 agentúr, pozrite si, s akými prácami bojujú.

Agentúra: Effectivity POWERED BY PUBLICIS (počet prihlášok: 1)
Nový produkt STADA Beauty Kolagén je výživovým doplnkom pre ženy, ktoré trápia vrásky. Pre jeho predstavenie na Slovensku vyvinuli špeciálnu formu naťahovacích letákov a posterov, ktoré názorne demonštrujú účinok Beauty Kolagénu - vyrovnávanie vrások.

Effectivity POWERED BY PUBLICIS

Effectivity POWERED BY PUBLICIS

​Agentúra: MullenLowe GGK (počet prihlášok: 1)
Printový inzerát mal povedať, že Audi A4 sa začína predávať vo verzii combi.

MullenLowe GGK

​Agentúra: Mayer McCann Erickson (počet prihlášok: 2)
Interaktívny direct mail.

AgentúraMUW Saatchi&Saatchi (počet prihlášok: 1)
Dobre známy vizuál z predošlých súťaží. Cieľom bolo, aby Nadácia otvorenej spoločnosti, ktorá rozpútava v spoločnosti diskusie na rôzne témy, tentokrát upozornila na fakt, čo sa pre rasovú nenávisť môže stať.

archív

​​Agentúra: MADE BY VACULIK (počet prihlášok: 7)
Spot, ktorý hovorí, prečo by sme mali podporovať mladých hercov v divadle...Lebo inak skončia v reklame.

Herci sa dostali do výkladov.

Agentúra tiež prihlásila celkovú kampaň pre Projekt Istropolitana:

Ďalšou prihláškou je spot pre Metaxu:

Agentúra: Triad Advertising (počet prihlášok: 2)
Agentúra prihlásila prácou, vďaka ktorej si drží v Hodnotení Stratégií titul Šampión hodnotenia už niekoľko mesiacov.

Agentúra: Wiktor Leo Burnett (počet prihlášok: 17)
Agentúra bojuje v Slovinsku s kampaňami pre Zlatý Bažant ´73, ktorú prihlásili do kategórií TV spot, Online film, OOH, Radio, Integrated, PR či Media.

Ďalšia kampaň, ktorú agentúra prihlásila je kampaň pre Slovenskú správu jaskýň, za ktorú získali ocenenia aj na Zlatom klinci.

Agentúra: Zaraguza (počet prihlášok: 4)
Zaraguza stavila na svoju naúspešnejšiu kampaň vo svojej histórii - kampaň Fofola. Na Golden Drum prihlásila aj nápad s klávesnicou, teda aplikáciu, vďaka ktorej ste mohli hovoriť fofolštinou.

Svoje šťastie skúšajú aj prácou s Rosenbergom pre Semtex:

Ďalšími agentúrami, ktoré sa prihlásili bojovať o paličky v Slovinsku, sú Jandl, Packy, Apple Pie a Istropolitana. Svoje práca ale nezverejnili.

01 - Modified: 2022-03-11 12:08:35 - Feat.: - Title: Goldren Drum vylúči príspevky z Ruska a Bieloruska 02 - Modified: 2021-10-15 21:41:53 - Feat.: - Title: Slovensko zabodovalo na Golden Drum. Tri agentúry si odnášajú bronzové ocenenia 03 - Modified: 2021-10-15 09:07:15 - Feat.: - Title: Štedrý Golden Drum k slovenským agentúram 04 - Modified: 2021-07-31 18:56:39 - Feat.: - Title: Štartuje súťaž Golden Drum. Registrácia prác je otvorená 05 - Modified: 2021-07-31 16:15:53 - Feat.: - Title: Golden Drum bude mať v porote slovenského porotcu
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 14:22