Time Warner
StoryEditor

Neinvestovali. Teraz strácajú klientov a idú rebrandovať

07.02.2014, 13:24
Warner má problémy s káblovkou a internetovými službami, ktoré poskytuje. Chystá zmeny vrátane novej značky.

Spoločnosť Time Warner Cable, poskytujúca služby káblovej televízie a internetu, čelí problémom: podľa The Verge v Amerike neinvestovala dostatočne do modernizácie a jej internetové služby majú povesť nespoľahlivosti. Aj káblová televízia klesá: za rok 2013 stratil Warnet 833 tisíc televíznych predplatiteľov. Negatívny imidž ide riešiť novým brandom svojich služieb a technologickými zmenami.

Time Warner Cable v Amerike predstaví službu nazvanú TWC Maxx a v tlačovej správe sľubuje "veľké vylepšenia". "S TWC Maxx chceme v podstate pretvoriť zážitok z našich služieb od trhu k trhu," tvrdí CEO Robert D. Marcus. Nový brand doplnia technické vylepšenia ako trojnásobne rýchlejší internet než dnes a Warner chce napríklad skontrolovať každý hub a upgradovať ich. Ukončí tiež šírenie analógových televíznych staníc, prejde kompletne na digitál a od toho si sľubuje uvoľnenie kapacít. Okrem toho navýši knižnicu video on demand 75 tisíc hodín a v roku 2014 predstaví set-top box vyššej triedy, s 12-krát väčšou kapacitou na nahrávanie alebo paralelné nahrávanie zo šiestich programov naraz.

Zmeny odštartujú v New Yorku a Los Angeles, neskôr budú nasledovať ďalšie trhy. Do roku 2016 sa má zmeniť 75 % z nich.

Time Warner Cable sa nedávno medializoval sporom so CBS, ktorý vyústil až do toho, že Warner nešíril jej programy. V lete sa zase medializovali správy, že Time Warner Cable a ďalší kábloví operátori v Amerike nechcú, aby sa televízne stanice dostávali na internet, a zmluvne to vysielateľom zakazovali.

Zdroj: Ivan Krasko

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 23:30