Jennifer Love Hewitt v seriáli Hriešny zoznam (The Client List). Foto: MarkízaMarkíza
StoryEditor

Hriešny zoznam na Markíze: S akou sledovanosťou štartuje nový seriál

03.06.2014, 14:41
Letný seriál TV Markíza Hriešny zoznam s Jennifer Love Hewitt odštartoval. Prinášame kompletnú sledovanosť.

Televízia Markíza priniesla včera večer novú akvizíciu - seriál Hriešny zoznam (The Client List) s Jennifer Love Hewitt. V reklamne dôležitej cieľovej skupine 12-54 dosiahol s prvou časťou 317-tisícovú sledovanosť (share 33,1 %). Dobre dedil po svojom predchodcovi, Búrlivom víne - až štyri pätiny divákov Búrlivého vína (399 tisíc, rating 12,3 %, share 33,7 % v 12-54) ostalo pri Hriešnom zozname.

Seriál sa stal trhovou jednotkou s 33,1-percentným podielom pri prvej časti. Druhá epizóda, ktorá na ňu nadviazala bez prerušenia reklamou, mala 248 tisíc divákov od 12 do 54 rokov a podiel 36,7 %.

Seriál začína silnejšie ako napríklad Arrow, ktorý mal s úvodnou epizódou 229 tisíc mladých divákov. Štartoval však v inom nastavení - nie po Búrlivom víne, ale po Hlase Česko Slovenska.

Hriešny zoznam mal väčšinu diváckej základne z reklamne zaujímavej cieľovky 12-54: tvorili približne dve tretiny jeho divákov. Prevahu mali ženy (v 12-54 v pomere 56 : 44), z regiónov bol najsilnejší prešovský.

Hriešny zoznam vysiela Markíza vo vysokej frekvencii: s dvoma časťami za večer v pondelok, utorok aj štvrtok. Pokračuje už dnes. Stanica ho kúpila od spoločnosti Sony Pictures Television International. Vznikol v Amerike pre káblovú stanicu Lifetime, ktorá sa programovo zameriava na ženy, a rozpráva o príbeh ženy, ktorá po tom, čo ju aj deti opustí manžel, začína život odznova v kúpeľoch poskytujúcich služby nad rámec bežnej ponuky. Prečítajte si viac o Hriešnom zozname a pozrite si upútavky.

 

Štart seriálu Hriešny zoznam na TV Markíza, pondelok 2. júna 2014

 

Prvá epizóda (21:40-22:33)

- 12-54: 317 tisíc (rating 9,8 %, share 33,1 %)

- ženy 12-54: 182 tisíc (rating 11,2 %, share 36,4 %)

- muži 12-54: 136 tisíc (rating 8,3 %, share 29,6 %)

- 12+: 476 tisíc (rating 10,2 %, share 29,6 %)

 

Druhá epizóda (22:33-23:23)

- 12-54: 248 tisíc (rating 7,6 %, share 36,7 %)

- ženy 12-54: 136 tisíc (rating 8,4 %, share 39,3 %)

- muži 12-54: 112 tisíc (rating 6,8 %, share 34,0 %)

- 12+: 355 tisíc divákov (rating 7,6 %, share 32,1 %)

 

Súhrnná sledovanosť za prvé dve epizódy

ParameterPočet divákovRatingShare
Deti 4 - 11 9 tisíc 2,2 % 28,1 %
12+ 417 tisíc 8,9 % 30,6 %
12-54 283 tisíc 8,7 % 34,6 %
12 - 34 121 tisíc 7,0 % 38,9 %
35 - 54 163 tisíc 10,6 % 31,9 %
55+ 133 tisíc 9,5 % 24,6 %
       
Ženy 12 - 54 159 tisíc 9,8 % 37,6 %
Ženy 12 - 24 40 tisíc 9,2 % 66,8 %
Ženy 25 - 34 34 tisíc 8,2 % 30,9 %
Ženy 35 - 44 44 tisíc 11,0 % 36,3 %
Ženy 45 - 54 41 tisíc 11,2 % 31,0 %
       
Muži 12 - 54 124 tisíc 7,6 % 31,4 %
Muži 12 - 24 25 tisíc 5,8 % 44,7 %
Muži 25 - 34 21 tisíc 4,9 % 25,8 %
Muži 35 - 44 37 tisíc 8,9 % 29,5 %
Muži 45 - 54 41 tisíc 11,4 % 31,0 %
       
Prešovský región 12-54 55 tisíc 10,5 % 44,8 %
Nitriansky región 12-54 42 tisíc 9,3 % 34,3 %
Žilinský región 12-54 42 tisíc 9,4 % 41,0 %
Banskobystrický región 12-54 40 tisíc 10,0 % 35,6 %
Košický región 12-54 38 tisíc 8,0 % 29,1 %
Trenčiansky región 12-54 31 tisíc 9,5 % 37,0 %
Trnavský región 12-54 18 tisíc 5,1 % 22,7 %
Bratislavský región 12-54 16 tisíc 6,2 % 26,1 %

 

zdroj dát: PMT/TNS SK

Zdroj: Ivan Krasko

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
17. november 2024 21:39