Po tom, čo ku koncu januára po necelých dvoch mesiacoch odišiel z televízie jej nový marketingový riaditeľ Michal Drobník, dnes JOJ Group zverejnila meno jeho nástupcu a tiež ďalšiu personálnu zmenu.
Od 12. februára 2014 je poverený riadením Úseku korporátnej a marketingovej komunikácie a analýz JOJ Group doterajší riaditeľ vlastnej tvorby televízie Ivan Huljak. Riaditeľkou výroby a produkcie, pod ktorú spadá aj vlastná tvorba, zostáva aj naďalej Slávka Adamíková.
Funkciu vedúceho PR oddelenia a hovorcu od spomínaného včerajšieho dátumu oficiálne zastáva doterajšia PR manažérka JOJ Group Lucia Kulihová.
Ivan Huljak pracuje v televízii JOJ od roku 2006. Pôsobil na pozíciách dramaturg, šéf dramaturg a riaditeľ vlastnej tvorby. Autorsky sa podieľal na najúspešnejších projektoch televízie – Mafstory, Profesionáli, Hoď svišťom, Cestovka, Aféry, Panelák, Súdna sieň, Nevinní, atď. Bol kreatívnym producentom prvého ročníka šou Česko Slovensko má talent, ako producent spolupracoval aj na projektoch Farmár hľadá ženu 2 či Hotel Paradise.
Lucia Kulihová pracovala ako PR manažérka v rokoch 2010 – 2012 v spoločnosti Eastfield venujúcej sa v tom čase gastronómii, vinárstvu a výtvarnému umeniu. Následne sa venovala produktovému PR v spoločnosti Kuulfarbik. Pre JOJ Group pracuje od decembra 2012.
Zdroj: Miroslava Klempová