Markíza neukončí Hornú Dolnú po prvej, osemdielnej sérii. Televízia pre Stratégie potvrdila, že sa pustí aj do výroby druhej série: "Už v tejto chvíli sa pripravujeme na nakrúcanie novej série," uviedla hovorkyňa Markízy.
"Úspech seriálu Horná Dolná bol enormný, dosahuje najlepšie výsledky v oblasti „fiction series“ od roku 2007, čo je naozaj úžasné," nešetrí chválou. Ako už Stratégie informovali v minulosti, Horná Dolná sa z hľadiska sledovanosti stáva najúspešnejším seriálom od čias Susedov.
Aj včerajšia epizóda priniesla nadpriemer. Videlo ju 904-tisíc divákov v skupine 12+, z toho 643 tisíc v reklamne zaujímavej cieľovke 12-54. Trhový podiel sa u mladých dostal na 50,3 %, čo je druhý najlepší výsledok seriálu. Silnejší bol iba pred týždňom. Pritom aktuálne výkony Markízy sú celodenne okolo 25 %.
Sledovanosť seriálu Horná Dolná - pondelok 16. februára 2015, 20:34-21:33, Markíza
Parameter | Počet divákov | Rating | Share |
12+ | 904 tisíc | 19,4 % | 40,5 % |
12-54 | 643 tisíc | 19,8 % | 50,3 % |
12-34 | 272 tisíc | 15,8 % | 54,2 % |
35-54 | 371 tisíc | 24,2 % | 47,8 % |
muži 12-54 | 297 tisíc | 18,1 % | 50,1 % |
ženy 12-54 | 346 tisíc | 21,5 % | 50,4 % |
Prvá séria Hornej Dolnej sa skončí čoskoro. Markíza má pripravenú poslednú časť, ktorú odvysiela budúci pondelok v tradičnom čase o 20:30. Potom ju v pondelky nahradí Búrlivé víno. Horná Dolná II. sa môže objaviť v sezóne 2015/2016, aj keď Markíza zatiaľ termín nešpecifikuje.
Viac o sledovanosti predošlých častí
- 1. epizóda, 6. januára: 541 tisíc a share 41,3 % v 12-54 (epizóda sa vysielala v inom slote, v utorok o 21:30)
- 2. epizóda, 12. januára: 627 tisíc a share 49,1 % v 12-54
- 3. epizóda, 19. januára: 599 tisíc a share 46,6 % v 12-54
- 4. epizóda, 26. januára: 645 tisíc a share 49,2 % v 12-54
- 5. epizóda, 2. februára: 676 tisíc a share 49,1 % v 12-54
- 6. epizóda, 9. februára: 669 tisíc a share 50,7 % v 12-54
zdroj dát: PMT/TNS SK
Chcete byť pravidelne informovaní o dianí v brandži? Odoberajte bezplatný newsletter Stratégií.
Zdroj: Ivan Krasko