Televízia Joj okrem Divokých koní II. priniesla aj ďalšiu novinku vlastnej tvorby: včera v podvečernom slote odštartovala jej nová šou Moja mama varí lepšie ako tvoja.
Cooking show vyrábanú podľa licencie FremantleMedia si v dôležitom okne o 18. hodine pred spravodajským blokom pozrelo 205 tisíc divákov v 12+, z toho 102 tisíc v komerčnej cieľovke 12-54. Jej trhový podiel v 12-54 bol 16,1 %. Markíza ešte stále vysiela Rodinné prípady a aj s nimi vyhrala s vyše 23-percentným podielom. Pre jojkársku šou to nie je konkurent, s akým bude súperiť aj na jeseň: vtedy sem totiž Markíza nasadí nový seriál Kukučka. Jednotka vysielala len reprízu 5 proti 5.
Prvé číslo je aj vzhľadom na tento fakt poslabšie, nižšie ako aktuálne výkony Joj. Mohlo ho však ovplyvniť viacero faktorov: letné obdobie, kampaň, nový formát, na ktorý si diváci musia zvyknúť a iné. Šou má niekoľko týždňov čas stabilizovať sa, naučiť na seba divákov a až potom vstúpi do ostrého súboja najmä s Markízou.
Moja mama varí lepšie ako tvoja - 1. epizóda v pondelok 17. 8. 2015, od 17:50 - vybrané cieľové skupiny, ktoré nám poskytla TV Joj:
Skupina | Počet divákov | Rating | Share |
Ind 12+ | 205 tisíc | 4,4 % | 16,6 % |
ind 12-54 | 102 tisíc | 3,1 % | 16,7 % |
ženy 12-54 | 62 tisíc | 3,9 % | 19,2 % |
Ženy 35 - 44 | 15 tisíc | 3,6 % | 18,0 % |
Ženy 45 - 54 | 24 tisíc | 6,6 % | 20,5 % |
Banskobystrický región 12-54 | 18 tisíc | 4,2 % | 21,3 % |
Prešovský región 12-54 | 24 tisíc | 4,8 % | 27,3 % |
Zdroj dát: PMT/TNS SK. Údaje sú vrátane oneskorenej sledovanosti
Zdroj: ik