StoryEditor

Kampaň Zlatý Bažant – Slovensko dávno svetové

11.09.2012, 15:10

V kampani konfrontuje modernú súčasnosť s minulosťou.

Nová imidžová kampaň značky Zlatý bažant napriek svojej novej vizualite ďalej rozvíja koncept Svetového slovenského piva. Tentoraz tematicky porovnáva životný štýl v súčasnosti so životným štýlom z nedávnej minulosti.  Ideová línia kampane vychádza z mienky o Slovensku ako o krajine, ktorá za posledné storočie spravila veľký civilizačný krok. Z krajiny negramotných pastierov sme sa za pár desaťročí stali plnohodnotnými obyvateľmi rozvinutej časti sveta. 

„Môžeme sa hádam za to trochu pochváliť. Samozrejme, s nadhľadom a kúskom sebairónie.  Zlatý Bažant sa teda opäť snaží povedať ľuďom niečo, čo sa dá vnímať nielen ako reklama, ale aj ako vtipná pravda o sebe a svojom národe,“ hovorí o idei Peter Darovec, creative director, Istropolitana Ogilvy.

Televízny spot  púta pozornosť nielen čiernobielou vizualitou, ale aj hlasom, ktorý znie ako sedemdesiat rokov starý zvukový záznam dobového národopisného filmu či žurnálu v kine. Po dlhom skúšaní rôznych možností sa ho spolu s hercom Petrom Sklárom a  zvukárom Martinom Mercom podarilo nahrať tak, aby znel zábavne a zároveň autenticky. 

Printové médiá zasa svojou vizualitou a názvom evokujú staré Slovensko, svojím obsahom sú však veľmi súčasné. Tieto vizuály sú aj súčasťou putovnej výstavy. Interaktívny rozmer kampane zabezpečujú online aktivity, v rámci ktorých si ľudia môžu sami zostavovať obrázky minulého a zároveň súčasného Slovenska a tiež aktivity v puboch, kde sa zákazníci sami stávajú tvárami kampane a obrazne putujú do minulosti.

V augustovom Hodnotení Stratégií si agentúra Istropolitana Ogilvy za túto prácu vyslúžila prvé miesto v kategórii TV spoty.

Pozrite si sériu citylightov s príznačnými názvami.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

http://youtu.be/YwFh4hjqejw

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
03. máj 2024 06:25