Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
08.01.2019, 12:29 Aktualizované dňa 08.01.2019 o 12:44

Lančarič končí ako generálny riaditeľ Orangeu. Po dvadsiatich rokoch

Jeho nástupcom sa od 1. mája stane Federico Colom.

Pavol Lančarič
Zdroj: HN/Peter Mayer

Pavol Lančarič končí po 20 rokoch ako generálny riaditeľ spoločnosti Orange.

Jeho nástupcom sa od 1. mája stane Federico Colom, ktorý je momentálne viceprezident a riaditeľ pre finančný kontroling Orange Group v Paríži. Lančarič sa stane predsedom dozornej rady.

Nová úloha pre Lančariča

Od 1. mája 2019 bude novou úlohou Pavla Lančariča podporovať európsky tím pri riadení aktivít skupiny Orange v stredoeurópskom regióne vrátane Slovenska a zabezpečiť kontinuitu pri zdolávaní nadchádzajúcich výziev na telekomunikačnom trhu ako sú 5G, prémiový obsah, internet vecí (IoT), finančné služby alebo ICT. Posun na novú pozíciu je ďalším krokom v jeho dlhoročnej kariére v rámci skupiny Orange," píše sa v stanovisku spoločnosti.

Súčasný predseda dozornej rady Bruno Duthoit ukončí svoje pôsobenie v tejto funkcii, pričom zostáva členom dozornej rady Orange Slovensko. 

20 rokov riaditeľom

Lančarič pôsobí v spoločnosti Orange Slovensko od roku 1997, keď nastúpil na pozíciu obchodného riaditeľa. V roku 1999 sa stal generálnym riaditeľom. Jednou z jeho úloh v nasledujúcich rokoch bol kompletný rebranding na značku Orange.

Pod jeho vedením sa pôvodne mobilný operátor transformoval na plne konvergentného hráča, ktorý dokáže poskytovať najmodernejšie mobilné a fixné služby na celom území Slovenska. Orange v roku 2007 ako prvý operátor na Slovensku uviedol novú generáciu mobilných sietí 3G a prvenstvo mu patrí aj v oblasti budovania optickej siete FTTH.

Spoločnosť sa dlhodobo zaoberá novými oblasťami biznisu mimo tradičného telekomunikačného.

V minulom roku firma investovala do prémiového televízneho obsahu, vlastného TV kanálu a novej satelitnej platformy. Za jeho pôsobenia sa Orange Slovensko veľmi aktívne venuje spoločenskej zodpovednosti a stal sa lídrom v oblasti CSR a spoločenskej filantropie.

Správu budeme aktualizovať.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.