Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
17.09.2018, 13:51

ČSOB bude mať v reklamách nového hrdinu

Herec Jake Maskall sa už v komunikácii ČSOB neobjaví.

ČSOB bude mať v reklamách nového hrdinu
Zdroj: ČSOB

ČSOB predstavuje nový komunikačný koncept. Jej novou tvárou sa, po hercovi Jakeovi Maskallovi zo súčasného seriálového konceptu, stala biela polárna sova Ute. Tá sa predstaví dnes v pilotnej kampaní zameranej na investičné poradenstvo. Hlavnou ideou prvého tv spotu je „Múdre je, nechať si poradiť“.

Za kreatívnou stojí agentúra MUW Saatchi & Saatchi, s ktorou ČSOB spolupracuje dlhodobo, už od roku 2011.

„Doterajší koncept značke ČSOB výrazne pomohol v jej pozicioningu a priraditeľnosti. Uvedomujeme si však, že každý koncept má svoju trvácnosť a spolu s našou reklamnou agentúrou sme sa už dávnejšie zhodli na tom, že potrebujeme zmenu. Finálnemu rozhodnutiu predchádzala séria workshopov, prieskumov a diskusií. Výsledkom je koncept, ktorým dokážeme v komunikácii reagovať na všetky zmeny, ktoré finančný sektor čakajú,“ hovorí Martin Gazárek, riaditeľ Zákazníckej divízie ČSOB.

„Zmena je veľká príležitosť aj pre agentúru pozrieť sa na veci po novom. Pre poradenstvo sme hľadali ideové a koncepčné riešenie. Výber sovy nebol náhodný. Stelesňuje hneď niekoľko vlastností, ktorými sa chce ČSOB prezentovať na finančnom trhu: je múdra, dravá, vidí v noci, má nadhľad, periférne videnie a navyše, dokonale spĺňa color code značky," dopĺňa Pavol Pružinec z agentúry MUW Saatchi & Saatchi.

Spot sa nakrúcal sa v Prahe v réžii Romana Valenta. Nová tvár konceptu, snežná sova Ute, vystupuje v spote ako jeden z členov partie, ktorý nájde najlepšie investičné riešenie  „Chceme byť navigátorom pre klienta vo finančnom svete. Osobné nasadenie, skvelá diagnostika a riešenia na mieru predstavujú pre klienta pridanú hodnotu popri pokračujúcej digitalizácii. A na tom chceme stavať aj naďalej, pričom dôraz budeme klásť na poradenstvo, vo všetkých jeho podobách,“ dodáva Gazárek. Cieľová skupina a pozicioning značky sa popri novom koncepte nemení.

Vizitka kampane:

Kreatívny riaditeľ: Pavol Pružinec

Art director: Ivan Tichý

Copywriter: Pavol Pružinec, Dajana Székelyová

Account manager: Anh Doan

Account director: Anna Dzurjaniková

Hudba: Fat Music

Režisér: Roman Valent

Produkcia: Armada Films

Foto + 3D: Matúš Bence

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.